Directadmin web geen toegang poort 2222

Pagina: 1
Acties:
  • 364 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 465139

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik kan mijn Directadmin niet meer bereiken via de web (poort 2222). Via SSH kan ik er gewoon inkomen en heb ik alle rechten. Ik kon er sinds gister wel opkomen echter kreeg ik na het inloggen de melding dat mijn licentie verlopen was. Na de Directadmin service een reboot te hebben gegeven bleef de melding. Na wat zoeken op google kwam ik op de command:

killall -9 directadmin

Sinds ik dit gedaan heb krijg is directadmin al helemaal niet meer bereikbaar via web via poort 2222.

Als nu de command "/etc/init.d/directadmin restart" geef zegt die:

Stopping DirectAdmin: [FAILED]
Starting DirectAdmin: [ OK ]
[root@web1 dmeskers]#

Terwijl voordat ik de killall command gaf die bij stopping directadmin ook OK gaf.

Iemand tips of de oplossing? Zoals jullie waarschijnlijk al merken ben ik niet erg bekend met Directadmin.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
Dat het stoppen faalt is niet echt een verrassing: je hebt reeds een killall uitgevoerd en DirectAdmin draait dus niet langer.

Starten gaat blijkbaar wel, na start is DirectAdmin ook niet bereikbaar? Aangezien je licentie verlopen is: start DirectAdmin nog wel op wanneer dit het geval is?

---

Heb je zelf overigens al contact gezocht met DirectAdmin?

[ Voor 10% gewijzigd door PeterSelie op 25-09-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Na de start kan ik Directadmin nog steeds niet bereiken via de browser.

Ik heb de hele server ook al een reboot gegeven maar zonder resultaat.

Of er verband is tussen het verlopen van de licente en het starten van Directadmin durf ik niks te zeggen. Als die gestart is en me licentie zou zijn verlopen zou ik Directadmin toch nog gewoon moeten kunnen bereiken? Voordat ik Killall heb gedaan kon ik nog inloggen. Waarna ik pas de Licentie verlopen melding kreeg.

Nee nog geen contact met Directadmin opgenomen. Mij is ook aangeraden om contact op te nemen met het hosting bedrijf waar de sites en Directadmin opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 20:02
Klopt je licentie nog wel, en klopt ie ook nog met je huidige ip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De licentie verlopen melding heb ik 2 maanden geleden ook nog gehad. Toen heeft een oud collega dit opgelost naar zijn zeggen door Directadmin te herstarten (services). Dit heeft bij mij helaas geen succes gehad.

Als het goed is zou mijn licentie wel nog moeten kloppen. Dit zou ik dan kunnen checken via SSH? Of mijn ip klopt weet ik ook niet neem aan dat dit ook via SSH gechecked kan worden? Ik ga even googlen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 21:49

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het probleem is zeer bekend bij Google dat het mij sterk lijkt dat je hiermee geen oplossing hebt kunnen vinden.

Je inzet is minimaal en je informatie beperkt. Je moet contact opnemen met de verkoop afdeling van DirectAdmin. Om deze redenen sluit ik je topic. Ben je het hier niet mee eens, dan kan je je ei kwijt in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.