Beste forumbezoekers,
ik ben van plan een tv te kopen maar er zijn mij nog een aantal zaken niet duidelijk.
1) wat is het beste een lcd of een led tv?
2) 50hz of 100hz? ik wil ook op deze tv streamen en eventueel online gamen :-) en als er wifi in zit is dit ook wel handig maar hoeft niet. wat ik echt niet wil is een hangend beeld, zoals bijv. als ik voetbal kijk dat er een wazige lijn achter de bal is als er een pas wordt gegeven.
ik heb er 2 gevonden, als u er nog betere hebt kun je deze uiteraard ook altijd posten en gelieve de pro's en contra's erbij te vermelden.
A. samsung UE40EH5000 deze is 50hz (weet niet of deze wifi heeft)
B. samsung UE40S5500 deze is 100hz (weet niet of deze wifi heeft)
ik heb er nog eentje nu in een folder gevonden voor amper 350€
ik ben van plan een tv te kopen maar er zijn mij nog een aantal zaken niet duidelijk.
1) wat is het beste een lcd of een led tv?
2) 50hz of 100hz? ik wil ook op deze tv streamen en eventueel online gamen :-) en als er wifi in zit is dit ook wel handig maar hoeft niet. wat ik echt niet wil is een hangend beeld, zoals bijv. als ik voetbal kijk dat er een wazige lijn achter de bal is als er een pas wordt gegeven.
ik heb er 2 gevonden, als u er nog betere hebt kun je deze uiteraard ook altijd posten en gelieve de pro's en contra's erbij te vermelden.
A. samsung UE40EH5000 deze is 50hz (weet niet of deze wifi heeft)
B. samsung UE40S5500 deze is 100hz (weet niet of deze wifi heeft)
ik heb er nog eentje nu in een folder gevonden voor amper 350€
[ Voor 6% gewijzigd door thunderball10 op 25-09-2012 17:57 . Reden: aanvulling ]