Hallo iedereen.
(1ste post btw)
Ik ben na jaren sparen eindelijk eens bezig met een nieuwe computer in elkaar te draaien maar ik twijfel er teveel over en loop de hele tijd dingen om te gooien en nieuwe onderdelen bij elkaar te zoeken dus ik vraag hierbij om hulp. Mijn budget ligt rond de 750 euro en alles wat ik zoek zijn:
kast
Moederbord
Voeding
Grafische kaart
Geheugen
Harde Schijf
Processor
Ik heb een paar builds gemaakt en waar ik op uit ben gekomen is het volgende:
Kast : pricewatch: Sharkoon Vaya
Moederbord: pricewatch: Asrock Z68 Extreme3 Gen3
Grafische Kaart: pricewatch: MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC
Geheugen: pricewatch: Corsair XMS3 CMX8GX3M4B1333C9
Voeding: pricewatch: Cooler Master GX 750W
Processor: pricewatch: Intel Core i5 2500 Boxed
Harde Schijf: pricewatch: Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
Wat ik wil is een setup waar ik gewoon games als Borderlands 2 en World of Warcraft op kan spelen en tegelijkertijd kan recorden met fraps (Waarschijnlijk spring ik later over naar een RAID 0 configuratie voor filmen). Voorlopig had ik dit als idee en wanneer dit veroudert de Twin Frozr als SLI te zetten zodat ik nog eventjes mee kan.
Schermen heb ik al, en speakers...nja als je ze erbij kan regelen ben ik blij
Mvg, Robin.
(1ste post btw)
Ik ben na jaren sparen eindelijk eens bezig met een nieuwe computer in elkaar te draaien maar ik twijfel er teveel over en loop de hele tijd dingen om te gooien en nieuwe onderdelen bij elkaar te zoeken dus ik vraag hierbij om hulp. Mijn budget ligt rond de 750 euro en alles wat ik zoek zijn:
kast
Moederbord
Voeding
Grafische kaart
Geheugen
Harde Schijf
Processor
Ik heb een paar builds gemaakt en waar ik op uit ben gekomen is het volgende:
Kast : pricewatch: Sharkoon Vaya
Moederbord: pricewatch: Asrock Z68 Extreme3 Gen3
Grafische Kaart: pricewatch: MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC
Geheugen: pricewatch: Corsair XMS3 CMX8GX3M4B1333C9
Voeding: pricewatch: Cooler Master GX 750W
Processor: pricewatch: Intel Core i5 2500 Boxed
Harde Schijf: pricewatch: Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
Wat ik wil is een setup waar ik gewoon games als Borderlands 2 en World of Warcraft op kan spelen en tegelijkertijd kan recorden met fraps (Waarschijnlijk spring ik later over naar een RAID 0 configuratie voor filmen). Voorlopig had ik dit als idee en wanneer dit veroudert de Twin Frozr als SLI te zetten zodat ik nog eventjes mee kan.
Schermen heb ik al, en speakers...nja als je ze erbij kan regelen ben ik blij
Mvg, Robin.