WAt voor een moederbord voor een 1ghz axia tb
(
heb gesearcht
)Maeybe een soltek :
sl-75kav heb redstorm erbij(veranderen van fsb,v-core,en nog wa
(
sl-75kav heb redstorm erbij(veranderen van fsb,v-core,en nog wa
Verwijderd
Verwijderd
Helemaal mee eens. De helft van de mensen wil gaan overclocken, maar hebben geen idee hoe en wat ze er voor nodig hebben.Op donderdag 29 maart 2001 11:40 schreef The Rapier het volgende:
Je koopt een Axia, dus je wilt ZWAAR gaan overclocken. Hoe kun je dan niet weten wat voor mobo je wilt????
lopen hier allemaal rijke jongentjes rond, die het stoer vinden dure dingen te kopen, maar te lui zijn om zo af en toe een beetje bij tweakers rond te neuzen.
dit is niets tegen jou kenshinryo, het is iets dat ik me afvraag telkens als ik zo iets zie staan.
je wilt overklokken, dus je wilt een ABIT, een ASUS, en eventueel een MSI. Maar aangezien je voor het betere werk gaat blijven eigenlijk alleen ABIT en ASUS over ( met de KT7A (-raid) en de A7V-133 of de A7a266 ( die is DDR ))
Verwijderd
! niet weten weet wel over asus ,abit of msi wou alleen weten of soltek niet een goede keus kan zijnOp donderdag 29 maart 2001 11:40 schreef The Rapier het volgende:
Je koopt een Axia, dus je wilt ZWAAR gaan overclocken. Hoe kun je dan niet weten wat voor mobo je wilt????
lopen hier allemaal rijke jongentjes rond, die het stoer vinden dure dingen te kopen, maar te lui zijn om zo af en toe een beetje bij tweakers rond te neuzen.
dit is niets tegen jou kenshinryo, het is iets dat ik me afvraag telkens als ik zo iets zie staan.
je wilt overklokken, dus je wilt een ABIT, een ASUS, en eventueel een MSI. Maar aangezien je voor het betere werk gaat blijven eigenlijk alleen ABIT en ASUS over ( met de KT7A (-raid) en de A7V-133 of de A7a266 ( die is DDR ))
Verwijderd
MSI K7t turboOp donderdag 29 maart 2001 11:35 schreef 3DBlaster het volgende:
Absoluut ABIT KT7a!!
Dat is pas echt een kewl moederbord. Multiplier veranderen via BIOS, voltage tot 1,9v (1,85v in BIOS), draait perfect op 140 MHz bus (hoger heb ik niet geprobeerd).
Mooier kan niet:9!
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.