Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP Envy6 1011sd + headset

Pagina: 1
Acties:

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-11 14:45
Beste tweakers,

van de week heb ik mijzelf getrakteerd op een nieuwe laptop. De HP envy6 1011sd met beats audio.
Er is mij verteld dat ik een beats audio headset kan aansluiten op de laptop, zodat ik zowel kan luisteren als de microfoon kan gebruiken. Voordat ik ook daadwerkelijk een dergelijke headset ga kopen (beats of ander merk) ben ik benieuwd of dit ook daadwerkelijk goed werkt.

Bij andere beats audio laptops bij de dixons zag ik van de week namelijk een ander tekentje bij de headphone ingang staan, namelijk 1 met duidelijk een microfooontje erbij. Zelf heb ik alleen een apple headset, maar die werkt niet. bij de Dixons zeide ze dat dat aan de apple headphones lag.

Nu heb ik twee vragen, heeft iemand ervaring of weet iemand dat dit sowieso werkt of niet?
Ik kan dit nergens vinden , ook niet op de hp site zelf. Ik mag hopen dat elke beats audio laptop ook de headsets ondersteund..
Me laptop heeft een headset en mic ingang, nu las ik op internet ook dat mensen zelf een splitten hebben gemaakt die de dual channel audio jack splitten in een single audio mic jack en een voor geluid. zelf ben ik niet zo'n knutselaar, dus vroeg mij af of mensen weten of die ook ergens te koop is mocht mijn laptop niet geschikt zijn.

Het probleem zit hem dus in het feit dat een dergelijke headset voor je telefoon slechts 1 audio jack heeft en geen twee zoals een computer headset.

ben benieuwd!

Verwijderd

Simontjee schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:11:
Beste tweakers,

van de week heb ik mijzelf getrakteerd op een nieuwe laptop. De HP envy6 1011sd met beats audio.
Er is mij verteld dat ik een beats audio headset kan aansluiten op de laptop, zodat ik zowel kan luisteren als de microfoon kan gebruiken. Voordat ik ook daadwerkelijk een dergelijke headset ga kopen (beats of ander merk) ben ik benieuwd of dit ook daadwerkelijk goed werkt.

Bij andere beats audio laptops bij de dixons zag ik van de week namelijk een ander tekentje bij de headphone ingang staan, namelijk 1 met duidelijk een microfooontje erbij. Zelf heb ik alleen een apple headset, maar die werkt niet. bij de Dixons zeide ze dat dat aan de apple headphones lag.

Nu heb ik twee vragen, heeft iemand ervaring of weet iemand dat dit sowieso werkt of niet?
Ik kan dit nergens vinden , ook niet op de hp site zelf. Ik mag hopen dat elke beats audio laptop ook de headsets ondersteund..
Me laptop heeft een headset en mic ingang, nu las ik op internet ook dat mensen zelf een splitten hebben gemaakt die de dual channel audio jack splitten in een single audio mic jack en een voor geluid. zelf ben ik niet zo'n knutselaar, dus vroeg mij af of mensen weten of die ook ergens te koop is mocht mijn laptop niet geschikt zijn.

Het probleem zit hem dus in het feit dat een dergelijke headset voor je telefoon slechts 1 audio jack heeft en geen twee zoals een computer headset.

ben benieuwd!
Je hoofdtelefoon (geluid in je doppen :P) werkt sowieso altijd als je de stekker in het juiste gat steekt namelijk de hoofdtelefoon ingang. Om je microfoon werkend te krijgen op je laptop heb je ook een stekkertje nodig voor de microfoon ingang. Op telefoons en dat soort draagbare media apparaten zit dat verwerkt in één ingang. Dat soort splitters hebben ze vaak bij kabel webshops of audio zaken.

Je hebt er zo een nodig: http://www.amazon.com/You...ne-Splitter/dp/B001NZVEAQ 1 female to 2 male 3,5mm (ook wel jackplug) splitter. Of dit dan ook goed werkt kan ik je niet vertellen. Alleen moet je geluid natuurlijk niet mono worden want dat komt de kwaliteit niet ten goede.

Ik heb nog even verder gezocht. In Nederland: http://azerty.nl/8-3047-4...om-3-5mm-4-pin-to-2x.html Fabrikant: http://eu.startech.com/Ca...tter-Adapter-F-M~MUYHSFMM
The MUYHSFMM 4-Position 3.5mm to dual 3.5mm Headset Splitter Adapter features one 3.5mm Female and two 3.5mm Male connectors, enabling you to connect a 4-position headset with Audio and microphone input to your PC or Laptop.

This 3.5mm Headset Splitter Adapter connects into both the audio and mic ports on your desktop or laptop computer, providing a single (4-Position) female connector - a perfect solution for online gaming or use with VOIP applications (Skype, chat programs).

Featuring a compact, yet sturdy design, the headset splitter delivers the perfect solution for applications that require portability, and takes up very little space in your laptop bag.

StarTech.com’s 2x Male 1x Female headset splitter adapter is backed by lifetime warranty.
The StarTech.com Advantage

Connect your newer headsets (audio and microphone) to a PC or Laptop for use with VOIP applications (Skype, chat programs)
Easy to install
Backed by StarTech.com lifetime warranty

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 21:16 ]

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-11 14:45
Thx voor de info! dat stekkertje ziet eruit alsof ik het nodig heb. Ik geloof wel dat sommige hp laptops met beats audio geschikt zijn voor het inpluggen van een dergelijke headset met microphone in 1 jack. denk alleen niet dat de mijne dat dan ook is, ondanks dat de man van de dixons dit beweerde.

Met de links ben ik heel blij, want die kon ik niet vinden! Met die stekkertjes zal het geen probleem zijn :)