Zoals de TT al aangeeft heb ik een budget van ongeveer 400 euro. Ik zoek een laptop ergens van 13,3 tot 15,6 inch. Het belangrijkste voor mij is de accu, deze moet toch echt minstens 5 uur mee kunnen gaan op WLAN + word.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Accu's zijn vaak matig bij tweedehandse laptops.
Wat Malantur waarschijnlijk bedoelt, is dat je vrij krap zit qua budget met deze eisen.
Met je eisen moet je toch zeker een aantal kunnen vinden in de Pricewatch met een redelijk hoge accucapaciteit. Met het lezen van bijbehorende reviews moet je er toch achter kunnen komen of dit gaat lukken met jouw budget. Waar loop je op vast dan?
Met je eisen moet je toch zeker een aantal kunnen vinden in de Pricewatch met een redelijk hoge accucapaciteit. Met het lezen van bijbehorende reviews moet je er toch achter kunnen komen of dit gaat lukken met jouw budget. Waar loop je op vast dan?
Rail Away!
Heb al even rondgekeken en vond slechts een userreview, ik heb namelijk moeite met het vaststellen van de accuduur.Mad Marty schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:45:
Wat Malantur waarschijnlijk bedoelt, is dat je vrij krap zit qua budget met deze eisen.
Dit is zo wel erg karig waardoor het topic geen bestaansrecht heeft.
Neem LAA beleid maar eens door. Daar staat goed aangegeven wat de richtlijnen zijn
Neem LAA beleid maar eens door. Daar staat goed aangegeven wat de richtlijnen zijn
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()