Hallo tweakers,
ik wil graag een game systeem gaan kopen rond een prijs van 1250 euro. Nu had ik dus de BBG van Juli besteld maar omdat de grafische kaart zeer moeilijk leverbaar is word hij iets anders. Als ik alleen de grafische kaart verander moet ik het hele systeem appart bestellen en komt de prijs een stuk hoger uit dan gepland.
Mij werd dus het volgende voorgesteld maar omdat ik er vrijwel geen verstand van heb wilde ik het aan de experts voorleggen.
het systeem is nu:
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik word een systeem voornamelijk voor gaming.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
1250 euros
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Geen dingen die ik mee wil nemen naar dit systeem
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik zou graag een HD7970 kaart in het systeem houden
Ik wil graag met dit systeem 3 a 4 jaar vooruit voordat ik er iets aan hoef te doen en wegens gebrekkige kennis van pc ga ik het systeem niet overclocken. Het moet dus eigenlijk meteen goed zijn zonder extra werk eraan.
Is dit een goed game systeem?
Zijn er dingen die ik beter kan veranderen? Zo ja, wat en waarom?
Zijn er nog dingen die ik absolutie niet moet doen of kopen?
Alvast bedankt.
ps. Sorry dat het niet in een mooie tabel staat met prijzen erachter enzo maar weet niet hoe ik dat moet doen.
ik wil graag een game systeem gaan kopen rond een prijs van 1250 euro. Nu had ik dus de BBG van Juli besteld maar omdat de grafische kaart zeer moeilijk leverbaar is word hij iets anders. Als ik alleen de grafische kaart verander moet ik het hele systeem appart bestellen en komt de prijs een stuk hoger uit dan gepland.
Mij werd dus het volgende voorgesteld maar omdat ik er vrijwel geen verstand van heb wilde ik het aan de experts voorleggen.
het systeem is nu:
| Club 3D Radeon HD 7970 royalQueen |
| Scythe Mugen 3 Rev. B PCGH Edition |
| LG GH24NS90 Super Multi |
| Corsair Enthusiast Series TX750 V2 |
| Corsair Carbide Series 500R |
| Seagate Barracuda ST2000DM001 |
| Samsung 830 Series MZ-7PC128B |
| Corsair Vengeance 8GB |
| Intel Core i5 3450 / 3.1 GHz |
| MSI Z77A-G45 |
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik word een systeem voornamelijk voor gaming.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
1250 euros
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Geen dingen die ik mee wil nemen naar dit systeem
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik zou graag een HD7970 kaart in het systeem houden
Ik wil graag met dit systeem 3 a 4 jaar vooruit voordat ik er iets aan hoef te doen en wegens gebrekkige kennis van pc ga ik het systeem niet overclocken. Het moet dus eigenlijk meteen goed zijn zonder extra werk eraan.
Is dit een goed game systeem?
Zijn er dingen die ik beter kan veranderen? Zo ja, wat en waarom?
Zijn er nog dingen die ik absolutie niet moet doen of kopen?
Alvast bedankt.
ps. Sorry dat het niet in een mooie tabel staat met prijzen erachter enzo maar weet niet hoe ik dat moet doen.