Het heeft even geduurd, maar helaas is thedutchbeast weer actief op T.net, zij het onder een andere naam.
Deze meneer is gebanned van T.net vanwege oneerlijke praktijken (dan druk ik me op zijn zachts uit), zie: gallery: TheDutchBeast
Waarschijnlijk heeft hij van zijn provider een ander IP adres gekregen of iets dergelijks, want hij is nu actief onder de naam [Verwijderde gebruiker]
Hij gebruikt hier de naam Wim den Ronde, echter gebruikt hij in zijn advertentie de naam Dave, zie V&A gevraagd: Upgrade setje i7
Je kunt dit zien aan het volgende:
* Dezelfde geboortedatum 16 april 1991
* Dezelfde woonplaats
* Dezelfde postcode
* Dezelfde wijk op het google maps lokatie kaartje (hij gebruikt bij de huidige ad niet meer de letters van de postcode, waardoor google maps er een straat of 3 vanaf zit t.o.v. de oude ad's)
* Dezelfde manier van adverteren
* Dezelfde afsluiting bij de advertenties (Mvg, Dave).
* Dezelfde manier van reageren op andermans advertenties.
Deze "tweaker"is destijds niet voor niets voorgoed verbannen van T.net, graag actie hier tegen ondernemen.
Ik heb tevens ook al een melding gemaakt via de meldknop bij desbetreffende advertentie
Deze meneer is gebanned van T.net vanwege oneerlijke praktijken (dan druk ik me op zijn zachts uit), zie: gallery: TheDutchBeast
Waarschijnlijk heeft hij van zijn provider een ander IP adres gekregen of iets dergelijks, want hij is nu actief onder de naam [Verwijderde gebruiker]
Hij gebruikt hier de naam Wim den Ronde, echter gebruikt hij in zijn advertentie de naam Dave, zie V&A gevraagd: Upgrade setje i7
Je kunt dit zien aan het volgende:
* Dezelfde geboortedatum 16 april 1991
* Dezelfde woonplaats
* Dezelfde postcode
* Dezelfde wijk op het google maps lokatie kaartje (hij gebruikt bij de huidige ad niet meer de letters van de postcode, waardoor google maps er een straat of 3 vanaf zit t.o.v. de oude ad's)
* Dezelfde manier van adverteren
* Dezelfde afsluiting bij de advertenties (Mvg, Dave).
* Dezelfde manier van reageren op andermans advertenties.
Deze "tweaker"is destijds niet voor niets voorgoed verbannen van T.net, graag actie hier tegen ondernemen.
Ik heb tevens ook al een melding gemaakt via de meldknop bij desbetreffende advertentie
[ Voor 16% gewijzigd door mistervis007 op 25-09-2012 00:47 . Reden: Typo's ]
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)