Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-11 20:17
Beste Tweakers,

Na twee jaar tevreden eigenaar geweest te zijn van een HTC Legend wordt het nu wel eens tijd voor een nieuw toestel. Vooral de robuustheid en desgin (unibody) en schermgrootte vond ik geweldig aan de Legend.

Het valt me op dat nieuwe (high-end) telefoons allemaal erg groot zijn. |:( Het liefst wil ik mijn toestel met een hand kunnen bedienen. Mijn telefoon moet dus aan de volgende eissen voldoen:
  • Snel! Heb nu genoeg van de lags op de Legend :P
  • Klein, liefst niet groter dan 4-inch
  • (redelijk) Goede camera
  • Goede integratie met Google, zoals in Android. (Zoals Mail, Contacten en Agenda)
  • Prijs onder de €700,-
  • In geval van een Android telefoon: Jelly Bean upgrade (eventueel via een Custom Rom) zou mooi zijn.
Verder sta ik overal voor open, merk en/of OS maakt me niet zoveel uit. De nieuwe iPhone 5 lijkt me een erg mooi toestel, maar ik vraag me wel af of de overstap van Android naar iOS niet te groot is.

Deze telefoons staan nu op mijn lijstje:
  1. Sony Xperia P - Nadeel: Update Jelly Bean niet duidelijk
  2. HTC One V - Nadeel: (verouderde) hardware en het design (gekke strepen op zwarte variant :()
Hebben jullie nog suggesties voor mij?
Alvast bedankt! :)

• darkmagic
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-04 13:25
samsung galaxy S2? ook nog een stuk goedkoper

virus problemen? ga over op linux!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-11 16:07
die is groter

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 22:52
de one s is een heel goed toestel, met 4.3 inch scherm. Misschien toch het overwegen waard? ik weet niet hoe het met de s zit, maar mijn one x is vrij groot, maar wel heel dun, waardoor het allemaal wel meevalt.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
iPhone 5 ;)

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-11 15:55
De HTC Desire X lijkt me ook een kandidaat: pricewatch: HTC Desire X Zwart

Ik twijfel nog over deze. Ik doe meestal 2 jaar met een telefoon en wil dus de komende tijd vooruit kunnen. Daarom overweeg ik ook de HTC One S.

[ Voor 31% gewijzigd door Canard op 25-09-2012 13:50 ]

Verwijderd

De nieuwe HTC windows phones zijn ook niet erg groot, net als de Lumia 820. Heb je sowieso een snel OS met goede intergratie van de Google diensten die jij daar noemt.
Pagina: 1