Hallo beste mede-tweakers,
Normaal doe ik dit soort berichten niet, maar ik kom er dus echt niet meer uit.
Het probleem:
Ik had een medion MD8818 BTX pc. maar heb recentelijk (eind zomervakantie) een CoolerMaster gekocht en heb daar alles wat ik van de Medion kon gebruiken ingestopt, waaronder een Nvidia GT440.
Een klasgenoot had nog een Mobo + Processor liggen, en die nam ik graag over voor een 10tje (die prijs kwam overigens door zijn OCZ Nvidia sli werkgeheugen
). Maar toen ik eenmaal klaar was met bouwen, werd mijn GT440 niet meer herkend door windows VISTA
, dus dacht ik dat het aan VISTA zou liggen, gelukkig had ik nog een old-skool windows XP schijfje liggen, dus nu staat er XP op, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik hoop niet dat mijn Videokaart dood is, want hij is nog maar zo'n 7 maanden oud. Het moederbord is overigens de ASROCK DUAL-VSTA 775.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Mvg,
Leon
Normaal doe ik dit soort berichten niet, maar ik kom er dus echt niet meer uit.

Het probleem:
Ik had een medion MD8818 BTX pc. maar heb recentelijk (eind zomervakantie) een CoolerMaster gekocht en heb daar alles wat ik van de Medion kon gebruiken ingestopt, waaronder een Nvidia GT440.
Een klasgenoot had nog een Mobo + Processor liggen, en die nam ik graag over voor een 10tje (die prijs kwam overigens door zijn OCZ Nvidia sli werkgeheugen
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Mvg,
Leon
Professioneel koffiedrinker en stoelzitter