Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Programma dat browser om bepaalde tijd automatisch refresht

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik had een vraagje. Ik vroeg me af of er een programma bestaat wat om een bepaalde tijd je browser kan laten refreshen. Dit i.v.m. het graag willen van tickets voor een bepaald feest :) Op Google werd ik niet veel wijzer..

Alvast bedankt!

gr.

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 12:21
Misschien handig om je browser te melden? In Opera kan je namelijk gewoon in het rechtermuisknopmenu "Refresh every" kiezen en dan opgeven om de hoeveel tijd het moet refreshen. :)

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wellicht is Greasemonkey een oplossing? Moet je wel wat programmeerkennis hebben.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Verwijderd

Topicstarter
temp00 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:55:
Wellicht is Greasemonkey een oplossing? Moet je wel wat programmeerkennis hebben.
Helaas heb ik dat niet ..

Verder gebruik voornamelijk Firefox. Heb overigens ook Safari en IE.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

[This is what you get when you mess with us]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor firefox gebruik ik de extensie ReloadEvery. Lekker simpel, geen toeters en bellen, en werkt goed

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets had ik al gevonden.

Waar het eigenlijk om gaat is dat je browser sneller refresht dan dat jij op je klok kijkt en ''met de hand'' refresht om een bepaalde tijd. Meestal gaat het bij sommige tickets om een fractie van een seconde wat bepaald of je wel of geen tickets hebt .

Hij moet namelijk ook refreshen om een bepaalde tijd en daarna niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 17:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:06
Een AutoHotKey task schedulen op een specifieke tijdstip.

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
Misschien als je even goed uitlegt wat je precies van plan bent te doen met zo'n tooltje. Misschien is er een ander alternatief die tot het zelfde resultaat komt.

EDIT: Ik kijk er gewoon overheen... Ik was wel benieuwd of iemand een oplossing heeft omdat ik ook wel eens hier mee te maken heb.

offtopic:
@hieronder, ik moet ook niet met me veels te vermoeide hasses hulpvol proberen te zijn :D

[ Voor 43% gewijzigd door Yoram op 25-09-2012 20:35 ]

Hallo!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Yoram schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:31:
Misschien als je even goed uitlegt wat je precies van plan bent te doen met zo'n tooltje. Misschien is er een ander alternatief die tot het zelfde resultaat komt.
Dit i.v.m. het graag willen van tickets voor een bepaald feest :)

The devil is in the details.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:36
Deze features zijn als plugin verkrijgbaar voor chrome en Firefox.
Opera kan het altijd al en Internet Explorer is prut en zal macro tooling nodig hebben.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:50:
Op Google werd ik niet veel wijzer..
Het komt misschien wat bot over, maar toch: onzin. [google=automatisch refresh browser] geeft vele opties en zelfs je topictitel geeft mogelijkheden en vooral ook hints voor betere zoektermen.

Ga ajb voortaan voor je een vraag stelt langer / beter / anders zoeken en dan vooral ook feedback geven op wat je wel vond maar niet werkt. Je kunt me niet vertellen dat je 0 opties tegenkwam.

Dit topic sluit ik. Mocht je er nog niet uitkomen, check Het algemeen beleid #topicplaatsen nog eens en open met dat in het achterhoofd evt een nieuw topic met meer eigen inbreng.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.