[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Het is een idee ja, maar om dan meteen subschrift en superschrift af te schieten vind ik té. Ik denk dat we in de toekomst gewoon eens moeten kijken hoe we de functies gaan uitbreiden met wat handige UBB codes. Tot die tijd kun je in ieder geval gewoon de ABBR ubb tag gebruiken
Nergens gezegd dat de UBB code er van weg moet, denk alleen dat er beter gebruik van die knoppen gemaakt kan worden, dan ze voor (nagenoeg) nooit gebruikte sub en superschrift te gebruiken.Misha schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:12:
Het is een idee ja, maar om dan meteen subschrift en superschrift af te schieten vind ik té.
Is imho zijn er betere functies aan die twee knoppen toe te wijzen, zoals ''ABBR'' en "quote".
Weet dat het dev team genoeg werk heeft, maar dit is wel heel simpel te veranderen, en het meeste werk zal zitten in het vinden van de juiste nieuwe icoontjes zijn.Tot die tijd kun je in ieder geval gewoon de ABBR ubb tag gebruiken
Hoop dus dat dit om de te doen lijst komt daar het in principe maar weinig werk is. (zo ver ik het kan zien)
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Dat geldt voor een heleboel kleine dingen, maar veel kleine dingen samen is wel weer veel werk, en de prioriteiten liggen nu even ergens anders dus gaan we ook hier geen uitzondering voor maken omdat het 'maar weinig werk is' - dat zou enkel een precedent scheppen voor de vele andere kleine dingen...player-x schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:44:
[...]
Weet dat het dev team genoeg werk heeft, maar dit is wel heel simpel te veranderen, en het meeste werk zal zitten in het vinden van de juiste nieuwe icoontjes zijn.
Hoop dus dat dit om de te doen lijst komt daar het in principe maar weinig werk is. (zo ver ik het kan zien)
Intentionally left blank