Laptop Video Uitbreiden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers

Ik heb recent de game Borderlands 2 ontvangen maar om deze maximaal te kunnen spelen zou ik de grafische kaart moeten uitbreiden van mijn laptop. de laptop waar we het over hebben is deze:
http://www.asus.nl/Notebo...ent/N53Jq/#specifications
de laptop is uitgerust met een i7 processor en 6 gb ram de huidige videokaart is:GeForce GT425M.

zelf ben ik ook al op zoek gegaan naar mogelijkheden om de laptop uit te breiden maar het enige wat ik gevonden kreeg waren externe videokaarten waar ik een adaptor bus voor nodig had. zover als ik weet zit die er niet op.

de bedoeling is dat ik de laptop niet open ga maken en er een externe optie voor nodig heb, ik begrijp heel goed dat dit een moeilijke taak is maar ik durf de laptop echt niet open te maken en veranderingen te maken.

alvast bedankt voor jullie hulp
Rusty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Onmogelijk als je hem niet wilt openmaken.
Thunderbolt heeft je laptop niet en voor zover ik weet is dat de enige mogelijkheid om fatsoenlijk een externe kaart te benutten.
Als je de GPU in je laptop wilt upgraden moet je volgens mij een MX GPU hebben. Andere GPU's kan je voor zover ik weet niet verwijderen en upgraden.
Een 425 klinkt eerlijk gezegd niet als een GPU die je kan upgraden (meestal zijn dat enkel de high-end modellen)

[ Voor 15% gewijzigd door eL_Jay op 24-09-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:22

D4NG3R

kiwi

:)

Dit gaat niet gebeuren, aangezien je videokaart ingebakken zit op het moederbord. En er naar alle waarschijnlijkheid geen expansion slot aanwezig is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 18:23
De enige externe optie die ik ken die geen thunderbolt of expressport nodig heeft, is die van de Sony Vaio: http://www.pcgamer.com/20...graphics-card-its-superb/

Echter, deze werkt op USB3.0, en dus heeft dit ook geen kans van slagen. Vuistregel is dat een videokaart niet upgradeable is. Je hebt heel veel geluk als je videokaart op een socket zit op de videokaart, maar voor zover ik weet komt het niet voor. Dus dat wordt gewoon een nieuwe laptop kopen; er zit niks anders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
Gewoon jammer, gaat niet werken. Je hebt de poorten er niet voor en vervangen op het moederbord gaat 'em ook niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke ik begrijp het in ieder geval bedankt voor de vele reacties :)
Pagina: 1