[PC]Borderlands 2, ingame menu switcht naar desktop en terug

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
Met Borderlands 2 heb ik een vreemd probleem.

Als ik ingame een menu open, bijvoorbeeld inventory, map, een shop (eigenlijk elk scherm met een muispointer), dan lijkt de game soms ineens de focus te verliezen. Mijn beeld schiet even op zwart, laat de windows desktop zien, en springt dan direct weer terug naar het spel.
Dit alles in 3 seconde ongeveer.
Dit gebeurt heel random, het is ook niet direct zodra ik naar een menu switch, soms na een paar seconde, soms pas als ik al wat items gewisseld heb bijvoorbeeld.

Het maakt het spelen ook heel irritant, zo heb ik constant onderbrekingen tijdens het spel. (Heel vervelend tijdens coop, dan moeten de andere nog langer op me wachten)

Zijn er meer mensen met deze problemen, of mensen die een oplossing weten?

Ik heb ook het probleem dat bij elke keer starten van Borderlands 2, hij de Visual C++ installatie start (die ik dan maar cancel, want hij is al geinstalleerd).
Maar volgens mij is dat een algemeen probleem, ik ken meerdere mensen met dit probleem.

Ik draai trouwens onder Windows 7, x64. 1650x1050, alle graphics settings op het hoogst. geinstalleerd via steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:34
Over de Visual C++ installatie, laat hem het repareren, daarna gaat ie automatisch voorbij voor mij...
En het probleem herken ik niet. Welke muis en toetsenbord heb je? (Misschien een conflict met de drivers o.i.d.)