Toon posts:

Nieuwe laptop voor school

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers leden,

Ik volg op het moment een ICT opleiding op het ROC maar ik ben op zoek naar een nieuwe laptop.
Op het moment ben ik in het bezit van een 2jaar oude Sony Vaio met de eerste generatie i3, 8gb Ram( standaard is 4gb), 500gb hdd en on board graphics.

Nu is het probleem dat ik best veel werk met VMware en mijn i3 na een tijdje werken erg traag wordt.

Ik heb op het moment wel een laptop op het oog alleen twijfel ik tussen een i5 of een i7.
Dit is de laptop die ik op het moment op het oog heb:
overzicht: Acer Aspire V3-771G-53218G75Maii ( http://tweakers.net/pricewatch/316327/acer-aspire-v3-771g-53218g75maii.html )

Ik heb een budget van rond de €800,-

De laptop moet voldoen aan de volgende eisen:
- Intel i5 of i7 van de laatste generatie. (Afhankelijk wat ik het beste kan gebruiken i.c.m.VMware)
- minimaal 8gb ram hebben
- Hdd met minimaal 500gb opslag. Eventueel ruimte voor een ssd.
- Videokaart waar af en toe een game mee gespeeld kan worden. ( Battlefield 3, Max Payne 3).
- Laptop moet van degelijke bouwkwaliteit zijn. Voornaamste is dat het toetsenbord niet te ver mee veert.
- Scherm moet 15 of 17 inch zijn en het liefste een resolutie hebben van 1920 x 1080 pixels.

Ik hoop dat ik zo alles goed heb uitgelegd. Zo niet, dan hoor ik het graag.

Groeten Robbert

Verwijderd

Topicstarter
Topic mag gesloten worden, ik heb een nieuw topic in de juiste categorie gestart.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-11 15:38

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica