Microsoft maakt Note-app op basis van Courier-concept

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175233

Topicstarter
Waarom wordt het Courier concept hier aangehaald?

De getoonde app is gewoon een lite-versie van het OneNote programma, dat al jarenlang onderdeel is van MS Office, en ook al jaren door talloze tablet-pc gebruikers gebruikt.

Met Courier heeft het helemaal niets te maken. Het heeft ook helemaal geen Courier eigenschappen. Het dubbele scherm bijvoorbeeld, wordt nergens gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Zie http://blogs.msdn.com/b/v...348466.aspx?wa=wsignin1.0 waar Courier wordt aangehaald.

Abort Retry Fail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Waar :?

Ik zie nergens op die pagina enige verwijzing naar Courier...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ctrl-f "courier"
Much of the inspiration and code for the Austin app draws from an earlier project code-named Courier.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En dat ene zinnetje is de reden voor het hele relaas over de nooit uitgebrachte courier??

Delen mogen ooit geinspireerd zijn door werk aan een concept-tablet, maar behalve dat er een stylus gebruikt wordt, is er niets courier specifieks aan de app zelf. En een stylus is nou niet bepaald iets unieks...

Beetje raar om dan de helft van het artikel aan courier verwijzingen te besteden. Ik had liever gezien dat die ruimte gebruikt was om in te gaan op de app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Zie ook http://www.zdnet.com/micr...ed-by-courier-7000004638/ . Velen vonden het overigens juist jammer dat Microsoft de Courier nooit heeft uitgebracht.

Abort Retry Fail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tja...het zal wel aan mij liggen. :)

Ik gebruik al jaren OneNote op mijn tablet pc, en ik zie in deze app gewoon een uitgeklede versie van OneNote. En ik zie helemaal niets dat mij aan de Courier doet denken.
Pagina: 1