hey, ik heb een vraag ivm met overklokken. Ik ben hier nog maar net mee begonnen.
Mijn setup:
i5 750 2,66 Mhz
p7p55-m moederbord
koeler Sythe Mugen III
EVGA gtx 670 FTW!
Ik heb al redelijk wat guides gelezen maar geraak er niet echt veel wijzer uit 1 bepaalde zaak. Het downgraden van het DDR geheugen.
Momenteel heb ik gewoon stelselmatig mijn BLCK zitten verhogen zonder voor de rest iets te veranderen.
Hierdoor zit ik nu reeds met een processorklok van 3,2 Mhz.
Heb al een prime test gedaan van 6u en dit is stabiel.
Is dit af te raden enkel BLCK verhogen of kan ik hiermee doorgaan tot wanneer hij fouten weergeeft in prime?
Voor de rest zijn mijn temps max 61° en geeft mijn Vcore 1,34mV weer bij start van de torture test en een 1,16mV na enkele uren stressen.
Mijn setup:
i5 750 2,66 Mhz
p7p55-m moederbord
koeler Sythe Mugen III
EVGA gtx 670 FTW!
Ik heb al redelijk wat guides gelezen maar geraak er niet echt veel wijzer uit 1 bepaalde zaak. Het downgraden van het DDR geheugen.
Momenteel heb ik gewoon stelselmatig mijn BLCK zitten verhogen zonder voor de rest iets te veranderen.
Hierdoor zit ik nu reeds met een processorklok van 3,2 Mhz.
Heb al een prime test gedaan van 6u en dit is stabiel.
Is dit af te raden enkel BLCK verhogen of kan ik hiermee doorgaan tot wanneer hij fouten weergeeft in prime?
Voor de rest zijn mijn temps max 61° en geeft mijn Vcore 1,34mV weer bij start van de torture test en een 1,16mV na enkele uren stressen.