Whoops. Aangepast.
Er staan helemaal geen voorwaarden om mee te doen, maar ik neem aan dat jullie niet naar het buitenland verzenden?
En misschien dat meerdere acounts aanmaken om meer kans te maken ook een probleem kan opleveren?
Heb ik iets over het hoofd gezien? Misschien is het toch handig enige voorwaarden te linken.
En misschien dat meerdere acounts aanmaken om meer kans te maken ook een probleem kan opleveren?
Heb ik iets over het hoofd gezien? Misschien is het toch handig enige voorwaarden te linken.
De voorwaarden lijken me helder door het kopje 'Spelregels' en de voorwaarden die op de actiepagina staan vermeld. Het hebben van dubbele accounts is volgens onze normale voorwaarden al niet toegestaan, laat staan ten behoeve van het vergroten van je winkans
Trouwens klopt het dat de dinsdag actie nog niet beschikbaar is?
Scientia potentia est
Ja, ergens tussen 9 en 10 uur wordt er gewisseldKapiteiniglo schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 07:54:
Trouwens klopt het dat de dinsdag actie nog niet beschikbaar is?
en de eerste winnaar is iemand zonder enige activiteit (behalve kijken in de PW).
Beetje jammer, maar op zich natuurlijk ook wel eerlijk: bewijst dat iedereen even veel kans maakt.
Beetje jammer, maar op zich natuurlijk ook wel eerlijk: bewijst dat iedereen even veel kans maakt.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Als ik op deze pagina kijk (http://tweakers.net/advertorials/elektronicaweek), staat daar onder het kopje 'Winnaars #Elektronicaweek':
PTZ van harte gefeliciteerd met de HTC One X Grijs
Die laatste url klopt echter niet bepaald.
Edit: en is ondertussen gefixt zie ik.
PTZ van harte gefeliciteerd met de HTC One X Grijs
Die laatste url klopt echter niet bepaald.
Edit: en is ondertussen gefixt zie ik.
[ Voor 5% gewijzigd door crizyz op 27-09-2012 18:24 ]
Pagina: 1