AMD Processors

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 11:31
Ik wilde net even kijken of de nieuwe FX processoren al in de Pricewatch staan, en nu valt mij het volgende op.
- AMD FX is niet selecteerbaar als subcatergorie, en niet als Productserie
- Bij het filter "Geïntegreerde graphics" is de optie "nee" niet beschikbaar

Zo wordt het wel zoeken met een omweg. Uiteraard kan je wel FX als keyword invoeren, maar aangezien er filters zijn, kun je ze net zo goed ook maar gebruiken.

Nee, ik ben GEEN hobbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Nee, er is inderdaad geen subcategorie voor de FX-processoren. Zoals een aantal keren eerder gezegd, de vele subcategorieën die we kennen gaan flink in gesnoeid worden. Dit is ook het geval bij processors, de huidige subcategorieën Intel, AMD en wat daar nog eens onder hangt verdwijnen en alles komt onder Processors te hangen. Er zal dus veel meer met de filters moeten worden gewerkt dan voorheen. Dit alles zal in Tweakers 7 zichtbaar zijn.

In voorbereiding op Tweakers 7 zijn we een aantal categorieën aan het optimaliseren, processors is daar een van, deze moet nog aangepakt worden. De FX CPU's als serie opnemen of op een andere manier groeperen lijkt mij een goed idee, we nemen het mee in het hele verhaal, bedankt voor de tip in ieder geval.

Inderdaad, de optie nee is niet beschikbaar bij Geïntegreerde graphics, we don't take no for an answer zeg maar :p. Serieus, nee is een optie die wij nog niet overwogen hebben, simpelweg omdat wij het filter hebben gemaakt voor CPU's die het juist wél hebben. Het kan verwarrend werken, dus ook dat gaan we op den duur fixen. Het is echter niet snel gedaan, er zijn 350+ CPU's die wij moeten nalopen om te kijken of die het hebben of niet. Het wordt dus waarschijnlijk pas opgepakt na de launch van Tweakers 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De AMD FX CPU's zijn een serie geworden, check http://tweakers.net/categorie/46/processors/producten/, klik op Toon alle filters en je kan daar de FX serie kiezen :)

Optie nee bij geïntegreerde graphics is beschikbaar. Is nog niet overal ingevuld, maar ik heb zoveel mogelijk de populairste CPU's voorzien van deze nieuwe waarde (waar nodig). Mocht je zelf nog CPU's tegenkomen waar het niet of verkeerd staat ingevuld, meld dit dan via Verbeter productgegevens in de specificatietab van de betreffende uitvoering :)