Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community! Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers en maak kans op mooie prijzen!

Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• boomr
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21-10 13:11

Gezien er nog geen topic te vinden is over darksiders 2 heb ik deze zelf gemaakt. De intro pagina zal (zeker in het begin) constant bijgewerkt worden. Input hiervoor is erg welkom.

21 augustus 2012 is Darksiders 2 in de EU dan eindelijk uitgekomen. Na 2,5 jaar wachten kunnen we eindelijk het verhaal wat begon met War in darksiders, doorspelen met Death in het 2e deel van deze serie.

Darksiders gaat over de four horsemen of the apocalypse. In deel 1 konden we het verhaal van War volgen die door een rotstreek de schuld krijgt van het verwoesten van onze wereld. Je speelt hier als War en gaat op zoek naar de schuldige en ontrafelt het verhaal wat er nu precies is gebeurd.
Het is een hack & slash game maar wel eentje die voor veel mensen erg makkelijk weg speelt. De besturing is dusdanig goed dat het voor iedereen te spelen is. Daarnaast is er meer dan voldoende uitdaging te vinden dat ook de doorgewinterde gamer zich niet hoeft te vervelen.

In deel 2 word deze trend doorgezet. Het blijft goed speelbaar, erg vermakelijk maar nu met veel meer opties en mogelijkheden. Meer wapens, meer en diversere outfits, en spectaculaire moves waarvan je er ook ERG veel bij kunt leren/kopen. War had na een tijd spelen de mogelijkheid om zijn paard te gebruiken, bij darksiders 2 is dit vanaf het begin aan al mogelijk. Erg fijn want de spelwereld is gigantisch! Een erg grote wereld die het ondekken zeker waard is!
Darksiders 2 bevat (net als deeltje 1) bergen puzzels die al vechtend opgelost moeten worden.

Link naar het topic van darksiders: Wrath of War
[X360/PS3] Darksiders: Wrath of War

Wat trailers van darksiders 2

En hier een gameplay video met wat uitleg over de nieuwe functies:

Sinds vandaag (25-09) is de eerste DLC uit. Deze is gratis te downloaden met de key die geleverd is bij de limited edition.
http://www.darksiders.com...rils-argul%E2%80%99s-tomb:

Argul’s Tomb is a new gameplay zone, which includes two challenging new dungeons, new enemies to best and unique legendary loot to collect. Tailored towards players that have finished at least the first three zones of the main game, Argul’s Tomb adds an additional challenge for gamers of all levels.

Any new purchaser of the Limited Edition version of Darksiders II will find a unique code in their game box entitling them to download this first content pack for free. Users should follow the instructions on the card to redeem their content. For all other customers Argul’s Tomb is available to download for 560 MS Points / $6.99.

Argul’s Tomb will be included on the disc at launch for Wii U along with additional bonus content.
topic word nog bijgewerkt. Het begin is er.

boomr wijzigde deze reactie 25-09-2012 13:28 (25%)
Reden: toevoeging aan startpost

Xbox gamertag: control1983

• Peenutzz
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 20-10 17:27
Geweldige game :) Op de dag van uitkomen gekocht en bijna in één ruk uitgespeeld. Jammer dat ik het einde nog niet gezien heb, want de Xbox liep toen vast. Gebeurde overigens vrij vaak tijdens het spelen :-(

Ik hoop dat er nog een derde en een vierde deel achteraan komen, nog twee Horsemen te gaan :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• hellknight
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20-10 15:44

hellknight

Medieval Nerd

Gezien het einde van Darksiders 1 en 2 lijkt het voornemen zeker te zijn om een vervolg te maken, of 2 (1 spel per horseman, of 2 horsemen in 1 spel). Beidde eindes verwijzen nadrukkelijk naar de andere horsemen.

Your lack of planning is not my emergency

• BartKers
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21-10 20:04
En vandaag komt de eerste DLC uit;
http://www.darksiders.com...rils-argul%E2%80%99s-tomb:

Argul’s Tomb is a new gameplay zone, which includes two challenging new dungeons, new enemies to best and unique legendary loot to collect. Tailored towards players that have finished at least the first three zones of the main game, Argul’s Tomb adds an additional challenge for gamers of all levels.

Any new purchaser of the Limited Edition version of Darksiders II will find a unique code in their game box entitling them to download this first content pack for free. Users should follow the instructions on the card to redeem their content. For all other customers Argul’s Tomb is available to download for 560 MS Points / $6.99.

Argul’s Tomb will be included on the disc at launch for Wii U along with additional bonus content.

BartKers wijzigde deze reactie 25-09-2012 13:21 (113%)

specs

• boomr
quote:
BartKers schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:16:
Ik ga je post gebruiken in de OP als dat goed is.
thanks!

• Peenutzz
Gisteravond trouwens deel 1 uitgespeeld. Ik was er na 2 pas aan begonnen omdat hij vorige week ineens weer in de winkel lag voor 14 euro :P

• Aegir81
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21-10 00:52
Zeer leuk spel, onderhoudend en er was nog voldoende te beleven naast de main quest. Ik ben er nu wel helemaal klaar mee.

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:58
Heb het spel sinds launch. Één maal opgestart, doen deed ie moeilijk en bleek alle tekst ook nog eens in het Nederlands te zijn. Toen crashte ie. Wil em nog steeds spelen, maar ben er nog niet aan toe gekomen. En dat menu moet ik dan ook nog een fix voor zoeken :+

• BartKers
In Steam kan je het menu vrij makkelijk Engels zetten: rechtsklikken op Darksiders II, dan properties>language (eigenschappen>taal) en op Engels zetten. Voor de PS3 en XBOX360 versie zou ik het niet weten.

En na de 3 patches zou het spel wel wat stabieler moeten zijn. Ik heb op de PC alleen vastlopers als ik veelvuldig alt-tab anders nooit.

BartKers wijzigde deze reactie 26-09-2012 07:28 (25%)

specs

• Emersion
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 28-08 16:53
Ik vond het een beter spel dan deel 1, maar vond het zeer jammer dat het verhaal zo tegenvalt ( wat juist in deel 1 een leuke plus was)

spoiler:
Dat we totaal niks verder komen in het verhaal dan het epische eind van deel 1 is zoooo teleurstellend, weer 2 of meer jaar wachten voor we weten wat er verder gebeuren gaat met alle seals broken en alle 4 horseman unleashed :(

• boomr
Het grootste minpunt vind ik toch de taal. Het verhaal in het nederlands klinkt voor geen meter, het menu is slecht te volgen in het nederlands en het komt gewoon een stuk minder over. Ik had ook graag iets meer over war gehoord maar vind de spelervaring zoveel beter dan deel 1 dat ik ze dat wel wil vergeven.

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:36
quote:
lj_tree schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:08:
Het grootste minpunt vind ik toch de taal. Het verhaal in het nederlands klinkt voor geen meter, het menu is slecht te volgen in het nederlands en het komt gewoon een stuk minder over. Ik had ook graag iets meer over war gehoord maar vind de spelervaring zoveel beter dan deel 1 dat ik ze dat wel wil vergeven.
Ken je de truc om de taal (op de Xbox) naar Engels te forceren? Je kan in settings je locale op Engeland zetten. Bam. Alle spellen zijn nu in het Engels ipv brak vertaald Nederlands.

Xbox Live GT: exactor it

• Peenutzz
quote:
exactor it schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:30:
[...]Ken je de truc om de taal (op de Xbox) naar Engels te forceren? Je kan in settings je locale op Engeland zetten. Bam. Alle spellen zijn nu in het Engels ipv brak vertaald Nederlands.
Werkt uitstekend, hier staat hij op United States, zelfde effect uiteraard. Games in het nederlands vind ik echt geen porem :-(

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:58
quote:
BartKers schreef op woensdag 26 september 2012 @ 07:27:
In Steam kan je het menu vrij makkelijk Engels zetten: rechtsklikken op Darksiders II, dan properties>language (eigenschappen>taal) en op Engels zetten. Voor de PS3 en XBOX360 versie zou ik het niet weten.

En na de 3 patches zou het spel wel wat stabieler moeten zijn. Ik heb op de PC alleen vastlopers als ik veelvuldig alt-tab anders nooit.
Had er nog niet naar gekeken, maar zo simpel is het dus blijkbaar. Bedankt! :)
Nu eerst nog even door Black Mesa heen, zit ik nu eerst middenin.

• boomr
Ik ga het vanavond nog proberen! Thanks! Iets voor de startpost?
Als er nog suggesties zijn voor de startpost hoor ik het graag. Wil het graag een wat actiever topic maken om wat meer over de game te horen/zien.

• BartKers
De Death Rides DLC is ook beschikbaar voor diegene die hem niet als pre-order bonus of bij de Limited Edition hebben gekregen. Hij kost in Steam ¤5,49 (http://store.steampowered.com/app/215812/?snr=1_7)

En de DLC zou bestaan uit 3 extra side quests (http://darksidersdungeon.net/wiki/Death_Rides):
1.) Karn - Lost and found (http://www.ign.com/wikis/darksiders-2/Lost_and_Found voor een walkthrough en meer info van de quest)
2.) Muria/Oran - The Makers Chronicle (http://www.ign.com/wikis/darksiders-2/Makers_Chronicle voor een walkthrough en meer info van de quest)
3.) Draven - The Bloodless ( Involves killing 6 hidden bloodless) (http://www.ign.com/wikis/darksiders-2/The_Bloodless voor een walkthrough en meer info van de quest)

Ik weet niet of ik ¤5,49 over heb voor 3 sidequests, die schijnbaar zo'n 2 uur gameplay toevoegen.
Ik kijk eerst wel of Argul's Tomb bevalt en misschien dat ik hem in een aanbieding van een Steam sale koop.

BartKers wijzigde deze reactie 27-09-2012 09:32 (17%)

specs

• Sluissie
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-10 09:25
50% discount nu op steam tot 08-10-2012. Even op THQ kijken en alles gerelateerd aan het spel heeft de 50%.

• rickjehh
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09-10 14:17
De Nederlandse teksten zijn inderdaad om te huilen. Kan je dit op de PS3 ook wijzigen? Ik heb al ingame al zitten zoeken maar nog niets gevonden. Wel een heerlijke game trouwens!

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 01:30
Als het niet in game kan zul je de Ps3 zelf naar Engels moeten omschakelen. Dat het dezer dagen nog gebeurd dat je de taal niet kan switchen is ook al weer een tijdje geleden.

• rickjehh
quote:
Psyonara schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:53:
Als het niet in game kan zul je de Ps3 zelf naar Engels moeten omschakelen. Dat het dezer dagen nog gebeurd dat je de taal niet kan switchen is ook al weer een tijdje geleden.
Ik vind het ook behoorlijk jammer dat je de taal zelf niet kunt instellen. Ik zal eens proberen om de taal van mn PS3 naar Engels te zetten, dat lost het probleem dan waarschijnlijk wel op denk ik!

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 19-10 15:23
Vreemd dat het zolang duurde voor er een topic over was, denk een echte sleepers hit. Heel goed spel met heerlijke combat, soms wel enigszins onduidelijk wat je moet doen, de oplossing is vaak veel simpelere dan ik dacht.

Helaas al een tijd niet gespeeld was aardig gevorderd (lvl20). En tjsa een spel als dit in het Nederlands! Je hebt het niet gekozen natuurlijk maar hoe knullig van de Devs om dit ook in het Nederlands te doen, dacht dat we die fase wel voorbij waren. Speel hem zelf in het Engels.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• rickjehh
quote:
evilpin0 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:59:
Vreemd dat het zolang duurde voor er een topic over was, denk een echte sleepers hit. Heel goed spel met heerlijke combat, soms wel enigszins onduidelijk wat je moet doen, de oplossing is vaak veel simpelere dan ik dacht.

Helaas al een tijd niet gespeeld was aardig gevorderd (lvl20). En tjsa een spel als dit in het Nederlands! Je hebt het niet gekozen natuurlijk maar hoe knullig van de Devs om dit ook in het Nederlands te doen, dacht dat we die fase wel voorbij waren. Speel hem zelf in het Engels.
Ik heb de taal van m'n PlayStation ook omgezet naar Engels en dat speelt toch een stuk lekkerder weg vind ik. Zo'n game in het Nederlands, dat gaat er bij mij gewoonweg niet in ;-) Ben inmiddels geloof ik level 9 of 10 en ik moet zeggen dat de game nog steeds erg leuk is om te spelen. De puzzels zijn uitdagend en vaak is de oplossing inderdaad makkelijker dan je in eerste instantie denkt. Ook de combat is gewoon gruwelijk en ik ben al een paar keer dood gegaan bij een bossfight omdat ik in eerste instantie een veel te moeilijke oplossing had bedacht. De game zit gewoon erg goed in elkaar en is mij tot op heden nog geen moment gaan vervelen.

• exactor it
Ben vorige week begonnen. De sfeer is even cool als deel 1. De immensheid van de omgeving is super mooi maar damn, wat is het moeilijk. Darksiders 1 heb ik zonder veel problemen direct op apocolyptic uitgespeeld. Deze ben ik op normal begonnen. Ben halverwege en nu al langer bezig dan met 1.

Mis de block van War heel erg. Buiten gevechten vind ik Dispair een traag hobbelpaard en het gebrek aan doublejumps irritant. Heeft iemand vecht tips? Mijn tactiek van harvest/immolation paar keer slaan gaat vast niet werken op Apocolyptic. ;)

• boomr
quote:
exactor it schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:32:
Ben vorige week begonnen. De sfeer is even cool als deel 1. De immensheid van de omgeving is super mooi maar damn, wat is het moeilijk. Darksiders 1 heb ik zonder veel problemen direct op apocolyptic uitgespeeld. Deze ben ik op normal begonnen. Ben halverwege en nu al langer bezig dan met 1.

Mis de block van War heel erg. Buiten gevechten vind ik Dispair een traag hobbelpaard en het gebrek aan doublejumps irritant. Heeft iemand vecht tips? Mijn tactiek van harvest/immolation paar keer slaan gaat vast niet werken op Apocolyptic. ;)
Ik blijf het een ERG Vermakelijk spel vinden! Het enige minpuntjes wat ik de laatste tijd kan bedenken zijn de hoeveelheid verschillende stats van de gear! Net als bij diablo 3 moet je te veel stats in de gaten houden. Blijft me een beetje tegenstaan.

• rickjehh
quote:
lj_tree schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:26:
[...]

Ik blijf het een ERG Vermakelijk spel vinden! Het enige minpuntjes wat ik de laatste tijd kan bedenken zijn de hoeveelheid verschillende stats van de gear! Net als bij diablo 3 moet je te veel stats in de gaten houden. Blijft me een beetje tegenstaan.
Ik hem 'm inmiddels uitgespeeld en het einde viel me toch een beetje tegen. Voor mijn gevoel doet het de rest van de game geen eer aan. Maar ik heb er toch 30+ uur in zitten en heb me erg vermaakt, speelde gewoon super lekker weg. Wel ben ik het met je eens wat betreft al die stats, soms zie je door de bomen het bos niet meer!

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 07:46
Na deel 1 uitgespeeld te hebben ben ik nu aan deel 2 begonnen :

Dit wordt genieten...

_/-\o_

Ik zag pas later dit topic.

I want to play a game.

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-09 11:01
quote:
rickjehh schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:38:
[...]

Ik hem 'm inmiddels uitgespeeld en het einde viel me toch een beetje tegen. Voor mijn gevoel doet het de rest van de game geen eer aan. Maar ik heb er toch 30+ uur in zitten en heb me erg vermaakt, speelde gewoon super lekker weg. Wel ben ik het met je eens wat betreft al die stats, soms zie je door de bomen het bos niet meer!
Spel is zo simpel, alsof dat wat uitmaakt.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• boomr
quote:
Postius schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:55:
[...]

Spel is zo simpel, alsof dat wat uitmaakt.
Dat klopt idd ook wel weer:)

Ik vermaak me tot op heden nog erg goed met het hele spel maar het bevalt minder goed dan deeltje 1!

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-09 11:01
quote:
lj_tree schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:46:
[...]

Dat klopt idd ook wel weer:)

Ik vermaak me tot op heden nog erg goed met het hele spel maar het bevalt minder goed dan deeltje 1!
Minder dan deel? WIl je wat uitleggen? Wat valt er precies tegen? Heb deel 1 wel gespeeld en vond het grappig, maar niet veel meer dan een 7tje. Te repitief. Gekke artstyle. Combat was 2 knoppen. Het was een beetje kort door de bocht, zelda maar dan heel wat minder.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• exactor it
quote:
Postius schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:18:
[...]

Minder dan deel? WIl je wat uitleggen? Wat valt er precies tegen? Heb deel 1 wel gespeeld en vond het grappig, maar niet veel meer dan een 7tje. Te repitief. Gekke artstyle. Combat was 2 knoppen. Het was een beetje kort door de bocht, zelda maar dan heel wat minder.
Op de hoogste moeilijkheidsgraad moest je wel combo's gebruiken en de juiste tik uitdelen met het juiste wapen. Ik vind deel 2 ook net minder. Doe mij maar het wijdse totaal liniaire van deel 1 ipv een nep RPG wereld en leveling systeem zoals in deel 2. Darksiders hoeft van mij geen RPG te zijn dat is niet zijn kracht. De kracht is verhaal, sfeer en Bayonetta-achtige gevechtssysteem.

• Feanyth
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 09-04-2013
Heb allebij de Darksiders gespeeld. Vond 1 beter dan 2. Komt denk ool een beetje doordat Was qua karakter mij meer aanspreekt.
Er is inderdaad nadrukkelijk een vervolg binnen deze reeks. Vermoedens? Denk zelf dat in de volgende Strife te voorschijn komt. Echter is het onzeker. Zie volgende:

A third Darksiders game was originally planned by Vigil Games, however, the fate of its franchise is threatened due to financial complications. Its parent company, THQ, filed for bankruptcy in 2012. The company's assets were sold at an auction, excluding Vigil Games, which was shut down along with the parent company THQ. In April 2013, THQ began a process to auction off the remaining IP that it had not yet sold, including Darksiders. Two companies have publicly expressed interest in bidding for the franchise; including the Japanese developer Platinum Games, and Crytek USA, a new Crytek subsidiary led by former Vigil CEO David Adams, and primarily staffed by former Vigil employees. Adams had expressed interest in allowing Darksiders to come back "home" to its creators.

Fingers crossed dat er een vervolging komt.

• harlekein
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 08-05 11:31

harlekein

Creator Owner

Ik wil deze game kopen, maar ik vraag me af wat voor content ik mis als ik deze tweedehands koop. Kan iemand mij daarover informeren?

• ravw
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:34

ravw

Vlees!

quote:
harlekein schreef op zondag 14 april 2013 @ 21:06:
Ik wil deze game kopen, maar ik vraag me af wat voor content ik mis als ik deze tweedehands koop. Kan iemand mij daarover informeren?
op steam is hij nu in de aanbieding

http://store.steampowered.com/app/50650/

Systeem:CM Elite 130,GA-B150N Phoenix Wifi,I5 6400,GTX 970 ,Crucial BX200 240GB, Samsung EVO 250GB,8 Gb KHF, Windows 10 Pro 64bits

• harlekein
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 08-05 11:31

harlekein

Creator Owner

Bedankt voor de tip. Echter speel ik mijn games op de PS3. Ik heb inmiddels al een goede aanbieding inclusief DLC gevonden. Morgen aan de slag. :)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20-10 20:21
quote:
harlekein schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:13:
Bedankt voor de tip. Echter speel ik mijn games op de PS3. Ik heb inmiddels al een goede aanbieding inclusief DLC gevonden. Morgen aan de slag. :)
Mag ik die aanbieding ook? :)

Eeyup! As spoken by Big Macintosh

• yinx84
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21-10 19:40
Ik heb maar één issue met Darksiders II, en dat wordt hier mooi samengevat: http://kotaku.com/5938654...trating-for-the-ocd-gamer

Masteroverwatch

• NoFearz
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 08:39
Ik kreeg te maken met een game breaking bug. Waar je de drie hearts of stone moet verzamelen zat die gast vast in een muur waar hij eigenlijk in een cutscene die steen moest oppakken. Die steen lag dus nog op de grond en hij vast in de muur. Ik de lift activeren en hij spawnde naast mij zonder steen en de lava steeg. De steen ligt nu dus onder lava met geen mogelijkheid om terug te gaan om het te halen.

• Nazanir
  • Laatst online: 21:57

Nazanir

Is pappa!

Ik heb het spel eindelijk enige dagen geleden aangeschaft, na eindelijk ook een goede deal te hebben gevonden. Damn wat een heerlijk spel tot dusver, een ding wat voor mij met kop en schouders uitsteekt ten opzichte van deel 1 is toch echt de muziek, maar de gameplay is ook zelf flink verbeterd.

De muziek als je de lift naar The Crowfather neemt in het begin zet al de sfeer voor het spel zoals hij gaat komen, en het gevecht met de Guardian is gewoon episch te noemen qua gevoel, muziek en het gevecht zelf. Hier ga ik echt nog vele uren in stoppen.

Current favs: XboX360 - Borderlands 2/Dark Souls | PC - Hearthstone

• MrVegeta
  • Laatst online: 21:32

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben nu bezig met deel 1 en helaas zitten er nogal wat spinnen in de game en ik heb last van arachnofobie wat het spelen erg lastig maakt. Ik moet om het kwartier pauze nemen want ik krijg gewoon hoofd en buikpijn door de stress...

Nu vind ik de game wel leuk, gameplay is dik prima en daarom lijkt mij deel 2 ook wel leuk. Maar als daar ook nog een keer een dungeon vol spinnen zit denk ik dat het oversla. Iemand hier wat inzicht in?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Nazanir
  • Laatst online: 21:57

Nazanir

Is pappa!

Er is on deel 2 maar 1 echte spin en die maakt deel uit van een bossfight. Oh, je komt wel zo nu en dan keverachtigen tegen, ik weet niet of je daar moeite mee hebt.

Nazanir wijzigde deze reactie 30-05-2013 11:18 (38%)

Current favs: XboX360 - Borderlands 2/Dark Souls | PC - Hearthstone

• MrVegeta
  • Laatst online: 21:32

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

quote:
Nazanir schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:16:
Er is on deel 2 maar 1 echte spin en die maakt deel uit van een bossfight. Oh, je komt wel zo nu en dan keverachtigen tegen, ik weet niet of je daar moeite mee hebt.
Nee het is vrij specifiek naar spinnen toe gericht. Die kleintjes uit DS1 zijn ook niet zo'n probleem, die hebben niet echt spinnenfeatures. De groten, met die "slagtanden" voor op enzo zijn fucking eng. Gister wel weer even gespeeld, maar onder hevige stress. Wel grappig is dat we dan met 3 lui op Skype zitten en zij mij aanmoedigen.

"Okay, IK RUN ER NU HEEN OM HEM TE SLAAN"
"MIJN ZWAARD DOET NIETS WHAAAATTTT"

;( dat werk.

Maar er is dus niet weer zo'n echte spiderdungeon zoals in deel 1, dat is goed om te horen :).

MrVegeta wijzigde deze reactie 30-05-2013 11:39 (6%)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 01:22

dvdkiwi

Hoi doei

Mochten er nog Darksiders 2 spelers zijn dan heb ik een vraag:
In deel 1 verzamelde je door de game delen van het abyssal armor,
waarmee de 2e run op apocalyptic een stuk eenvoudiger werd.
Is er weer zoiets in deel 2?

Ik heb de game pas een week en moet er nog aan beginnen ;)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 01:22

dvdkiwi

Hoi doei

Deeltje 2 is weer vermakelijk, maar te veel rpg imo.
Ik zit nu met een hele berg uitrusting en 50.000 goud en geen idee wat ik er mee moet ;)
Heb er nu 8 uur opzitten, ben lvl10 en nog steeds in The Forged Lands.
Het zoeken naar pagina's van de doden / stenen duurt het langst, heb er nu 9 :)

*edit*
platinum.
De crucible was een eitje met lvl30 health & wrath-steal scythes :P

dvdkiwi wijzigde deze reactie 29-09-2013 13:30 (14%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• fireglide
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 28-09 09:36
Ik heb ze nu beide op de PC, had ze eerst op xdoos uitgespeeld.

Is er al bekend of deel 3 al in de maak is of wanneer de nieuwe makelaar die het heeft overgekocht er aan gaat beginnen?

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 29-08 08:24
quote:
fireglide schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:49:
Ik heb ze nu beide op de PC, had ze eerst op xdoos uitgespeeld.

Is er al bekend of deel 3 al in de maak is of wanneer de nieuwe makelaar die het heeft overgekocht er aan gaat beginnen?
Nee. Crytek heeft de rechten en deze ontwikkelaar zou mogelijk bereid zijn het in handen te leggen bij een team van ex-Vigil medewerkers (de originele studio). Een dergelijke aankondiging verwacht ik pas op een evenement als de E3 of een kleinere convention zoals PAX.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• fireglide
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 28-09 09:36
bummer
Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*