Toon posts:

[Vista] Snel veel bestanden verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een manier zodat ik snel een berg bestanden kan verwijderen. Ik heb namelijk een nogal grote .Trash-999 folder staan met honderdduizenden 0 byte bestanden erin die blijkbaar eens is ontstaan toen ik een Ubuntu LiveCD heb gebruikt. Ik heb FastCopy geprobeerd maar die geeft een 'toegang geweigerd' error. Snel verwijderen met dat programma zit er dus niet in omdat ook het aanpassen van de toegang heel veel tijd in beslag neemt. Dat kost dubbel de tijd omdat je én de beveiliging per file moet wijzigingen en vervolgens nog eens de files moet verwijderen. Ik heb een deel van de bestanden verwijderd via de command line (del /f volgens mij) wat op zich wel oke werkt maar dat duurt een flinke tijd en explorer.exe bleef maar toenemen in omvang. Want crasht je computer dan als er geen vrij geheugen meer is? Iemand nog ideeën voor een snelle verwijdering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 01:51:
Want crasht je computer dan als er geen vrij geheugen meer is? Iemand nog ideeën voor een snelle verwijdering?
Als het goed is niet, al zitten er uiteraard wel grenzen aan. Als alles naar behoren werkt pakt Windows dan virtueel geheugen op je HDD/SSD.