Tegra 3 of toch wachten op Tegra 4?

Pagina: 1
Acties:

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik zit al een tijdje te azen op de Asus transformer pad infinity, maar een poosje terug hoorde ik dat Tegra 4 alweer gelanceerd word in begin 2013 Met een GPU van 64(!) (CUDA)cores met kepler techniek en gebakken met 32mm dus zit ik te twijfelen om er nu een infinity te kopen of tot volgend jaar met het andere vlaggenschip van Asus. Kan iemand misschien advies geven? Alvast heel erg bedankt! :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
Als je kan wachten, dan wacht je. Als je nu iets wilt, dan koop je nu wat.

In 2014 komt er iets wat nóg sneller is dan Tegra 4 en in 2015 iets wat nog sneller is dan dat.

The devil is in the details.

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:24
Het is altijd zo dat de volgende generatie van technologie op de drempel staat, de vraag is dus; heb je hem nu nodig of kan je wachten. Dat moet je voor jezelf beslissen.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:21

Bullet NL

Eigen Wijs

er zal vast een Tegra 4 aankomen begin volgend jaar, de vraag is natuurlijk wel alsof Asus deze direct gaat gebruiken in een opvolger van de Infinity TF700. Dit zo maar zo weer een aantal maanden of drie kwart jaar duren. Net als met de Tegra 3 en de Infinity

Cogitationis poenam nemo patitur

• Nickvdd
Heel erg bedankt ik heb toch besloten een jaartje te wachten, ik heb momenteel een Ipad 3 maar na een tijdje er is daar echt helemaal niks meer aan.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30
Dat heb je overal mee. Waarom wil je zo nodig wat anders dan?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
Wat doet je denken dat een andere tablet veel interessanter gaat zijn dan een iPad 3?

The devil is in the details.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:21

Bullet NL

Eigen Wijs

Hahn schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:24:
Wat doet je denken dat een andere tablet veel interessanter gaat zijn dan een iPad 3?
Behalve dat een tablet op een tablet lijkt zit er natuurlijk een behoorlijk groot verschil tussen bijvoorbeeld een Asus TF700 Infinity en een iPad3, denk bijvoorbeeld aan het OS wat totaal anders is. iOS is veel meer gesloten dan Android, met name de laatste geeft veel meer mogelijkheden tot tweaken.

Cogitationis poenam nemo patitur

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-02 16:02

India Sierra

Learn by failure

Daarnaast heeft de infinity nog een dock met accu, toetsenbord en trackpad. Dat vind ik zelf toch nog wel het grootste pluspunt van de Asus transformer serie ten opzichte van de iPads.

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• Nickvdd
De 2 boven mij halen me de woorden uit de mond, dus vandaar eigenlijk na een week bezitten ging ik hem al jailbreaken zelfs met jailbreak saai simpelweg veel te weinig opties, dus vandaar.

Verwijderd

Nickvdd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:25:
De 2 boven mij halen me de woorden uit de mond, dus vandaar eigenlijk na een week bezitten ging ik hem al jailbreaken zelfs met jailbreak saai simpelweg veel te weinig opties, dus vandaar.
Misschien moet je dan voor jezelf duidelijk stellen wat je met het apparaat wilt doen. W8 tablets komen er bijvoorbeeld ook aan. Ik kan namelijk weinig bedenken wat er niet mogelijk is met een iPad, ja Flash dan natuurlijk niet maar dat is algemeen bekend.
Pagina: 1