Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpido
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-12-2012
Ik ben de blij eigenaar van de nieuwe note en vind hem echt super. Het enige wat ik nu jammer vind is dat ik nergens accessoires Kan vinden... Weet iemand een link naar een juiste cage voor de note ? Liefst in nederland en wel een special voor de note.

BEDANKT !

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Leuk dat je hiervoor een topic opent maar ik zou wel de startpost ietwat meer aankleden en eventuele links die je krijgt dan ook meteen in de startpost zetten.

Om je alvast op weg te helpen hier een enkele links waar je cases kan krijgen en dan hier in NL.

http://www.mobilesupplies...-c-14286_14287_16018.html
http://www.123bestdeal.co...d-toetsenbord-accessoires
http://www.informatique.n...-note-10-1inch-white.html

[ Voor 7% gewijzigd door Roel1966 op 27-09-2012 04:45 ]

Verwijderd

Ook ik heb een note en ben op zoek naar een hoes/case/cover, dus dank voor het starten van dit topic en de linkjes.

Via de tweede link (123bestdeal) zag ik een case waarbij de Note gedraaid kan worden, zodat hij ook in portraitstand te gebruiken is. Aangezien ik de Note zakelijk gebruik voor het maken van aantekeningen in portraitstand lijkt me dat heel handig. Zoals gebruikelijk zijn de bijgeleverde foto's nogal klein en geven ze me geen goed beeld van de case. Is er iemand die deze case heeft en zijn ervaringen wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats dit topic even naar het juiste forumdeel, Accessoires & Navigatie.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:58
www.geckocovers.nl/samsung-galaxy-note-10-1-hoes-461.html

Zeer stevig, goede fit en ziet er luxe uit. Prijs is ook redelijk in vergelijking met de eigen cover van Samsung. Enige nadeel is dat hij best zwaar en dik is. Daarmee beschermt hij de tablet wel goed tegen beschadiging.

Liever nog heb ik een cover met toetsenbord, zoals die met de Acer W700 wordt meegeleverd:

Afbeeldingslocatie: http://www.tabletsmagazine.nl/wp-content/uploads/2013/01/Iconia-Tab-W700-sleeve.jpg

[ Voor 89% gewijzigd door bilgy_no1 op 12-02-2013 11:41 . Reden: link werkte niet, plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreyfw
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-07 11:42
Ik heb voor de note 10.1 het bijbehorende keyboard-dock gekocht en sinds vandaag is daar ook een bluetooth muis aan toegevoegd.

Ik zit alleen al een tijdje met een probleem die naar het schijnt geen oplossing heeft:

Hoe voorkom je dat het virtuele keyboard steeds tevoorschijn komt? Ik heb een los keyboard dus ik wil dat virtuele keyboard niet steeds moeten weg klikken bij elke aanraking van het scherm.

OPGELOST: Null Keyboard downloaden ;)

[ Voor 4% gewijzigd door jeffreyfw op 22-02-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
weet iemand waar ik een goede beugel kan vinden zodat ik mijn note op de muur kan hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kousje schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:08:
weet iemand waar ik een goede beugel kan vinden zodat ik mijn note op de muur kan hangen?
Hier ben ik ook naar op zoek, en dan nog liefst zo'n klein ding, ipv een hele beugel. Ikheb die kleine mounts ooit wel gezien maar kan ze nu niet meer vinden... Weet ook niet meer hoe ze heten (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Ik ben op zoek naar een hoesje voor de galaxy note 10.1 met een sleep & wake functie. Weet iemand of die er zijn en of dat sowieso mogelijk is op de note 10.1?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Voor zover ik weet moet je daar een iPad voor aanschaffen ;)

Zelf vind ik het niet echt van toegevoegde waarde. Kleine moeite om uit zijn slaapstand te houden, althans dat is mijn mening.
Pagina: 1