Hallo allemaal,
vraag 1:
Voor een project ben ik opzoek naar een compleet systeem die eigenlijk alleen presentaties gaat geven.
Het moet allemaal zo goedkoop mogelijk. dus max 100/130 euro voor de videokaarten.
Maar ik ben dus opzoek naar een videokaart die het volgende kan:
- 2 beeldschermen aan sturen(1x fullhd, 1x 1280*800)
- fullhd filmpjes moeten echt soepel zijn en stabiel. Hij mag niet falen tijdens een presentatie.
- aansluiting van beamer moet vga zijn.
Heb ik dan genoeg aan de geintegreede videokaarten van de cpu's tegenwoordig?
Of moet ik dan naar iets van hd7770 of hd7750?
vraag 2:
We willen graag ook een composiet uitgang hebben, ivm live-stream(hoe dat zit idk)
Maar ik zit zelf te denken aan een 2e hands kaartje die ook een composiet heeft alleen hoe gaat windows dit oppakken want de vga poort en composiet moeten hetzelfde beeld uitsturen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen.
Groeten ruben
vraag 1:
Voor een project ben ik opzoek naar een compleet systeem die eigenlijk alleen presentaties gaat geven.
Het moet allemaal zo goedkoop mogelijk. dus max 100/130 euro voor de videokaarten.
Maar ik ben dus opzoek naar een videokaart die het volgende kan:
- 2 beeldschermen aan sturen(1x fullhd, 1x 1280*800)
- fullhd filmpjes moeten echt soepel zijn en stabiel. Hij mag niet falen tijdens een presentatie.
- aansluiting van beamer moet vga zijn.
Heb ik dan genoeg aan de geintegreede videokaarten van de cpu's tegenwoordig?
Of moet ik dan naar iets van hd7770 of hd7750?
vraag 2:
We willen graag ook een composiet uitgang hebben, ivm live-stream(hoe dat zit idk)
Maar ik zit zelf te denken aan een 2e hands kaartje die ook een composiet heeft alleen hoe gaat windows dit oppakken want de vga poort en composiet moeten hetzelfde beeld uitsturen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen.
Groeten ruben
Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!