[V&A] lokatie

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Tijdens mijn zoeken in de V&A gebruik ik vaak het vakje ''locatie'' in de rechter kolom.
Dit heb ik ingevuld met Groenlo. Nu ben ik verhuist en heb dit in mijn profiel veranderd en ook tijdens mijn zoeken, maar elke keer als ik nu op de V&A kom dan staat daar elke keer nog steeds Groenlo. Ik ben dus op zoek om dit te veranderen in mijn nieuwe woonplaats zonder al me cookies ed. te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik verplaats je topic even naar het Pricewatch forum. Het shopping forum is niet bedoeld voor problemen met de tweakers.net site :)

Misschien handig om even aan te geven welke browser je gebruikt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Ik gebruik Firefox 15.0.1 en bedankt voor het verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Overigens onthoudt ie bij mij gewoon de laatste plaats waar ik op gezocht heb. Zowel in Firefox als in de browser op mijn iPad.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Ernemmer
  • Niet online
Ik heb nu van alles geprobeerd maar hij blijft toch echt op me oude woonplaats staan.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit is geen V&A probleem, het is gewoon een functie van je browser: het cachen van velden. Wis gewoon een keer al je historie en ingevulde velden dan verdwijnt het vanzelf. Ik heb het net getest en dat ging prima.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Ernemmer
  • Niet online
Dat werkte wel, ik had eigenlijk gedacht dat het vanzelf wel update. Maar nu werkt het goed.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Opgelost dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 26-09-2012 17:29 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.