Toon posts:

@home en Aalanden (zwolle)...vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
klein vraagje aan de mensen die in de Aalanden bij zwolle @home hebben ...is de snelheid daar een beetje goed? woon namelijk in dalfsen en binnenkort hebben we hier ook @home ...maar we gaan via de proxy in de Aalanden zei iemand van essent...en dus vroeg ik me af of die een beetje goed was ..

Verwijderd

Ik woon aan de Aa-Landen (is echt hmmm... 100-300 meter ofzo... 't is alleen net een andere wijk) en mijn snelheid van @Home is prima. Niets te klagen!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:22
ik woon niet echt in a-landen maar meer centrum zone (binnen de grachtengordel zegmaar :)
maar de snelheid is zelfs hier prima. nooit lager dan 100kbps tenminste en maximaal rond de 450kpbs.
is verschillend maar over het algemeen prima verbindingen...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
je hoeft die proxy niet te gebruiken hoor!

het gaat alleen maar trager met dat ding aan :(

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Stadshagen hier.... (ligt tegen de Aa-landen aan)
sinds december is het dikke shit... rennend door dikke bagger ga ik nog sneller dan de kabel... that is... op sommige momenten.
Overdag is het vrij goed... 150 kb/s... lang niet wat het geweest is... een jaar geleden haalde ik op elk moment van de dag rustig 250 of meer...
's avonds is het trager... tussen 22.00 en 24.00 is het gewoon niet te doen... 2 tot 3 kilobyte per seconde :( Normaal surfen is er dan niet eens bij.
Dit heb ik tot nu toe 1x meegemaakt op zondagmiddag om 17.00h (een week of 3 geleden)
In het weekend is het duidelijk trager, maar nog steeds te doen, behalve 's avonds

Verwijderd

Ik woon in AAlanden, Zwolle in het gedeelde tussen de waallaan tot helemaal naar het noorden...ik ken hier ongeveer 10 @home gebruikers en allemaal hebben we hetzelfde probleem...zon 12 uur per dag is de snelheid 0,4 kb/sec, een gemiddelde ping van 700ms en een loss van 44% ... dit zyn vaste getallen die telkens weer opduiken...en ik wordt er knettergek van omdat het zo onvoorspelbaar is als de tyfus... soms heb ik hele avonden dat ik lekker kan inetten en dan om 3 uur snachts vliegt hij weer naar deze genoemde getallen... van het ene op het andere moment |:(:r|:(:r|:(:r|:(:r zyn er meer @home gebruikers het hetzelfde probleem?
Vyvre PING reply: 4mins 56sec
in mirc :(

/me gaat weer ffies 4 minuten wachten tot zen msges aankomen..

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 29 maart 2001 16:09 schreef Vyvre het volgende:
Ik woon in AAlanden, Zwolle in het gedeelde tussen de waallaan tot helemaal naar het noorden...ik ken hier ongeveer 10 @home gebruikers en allemaal hebben we hetzelfde probleem...zon 12 uur per dag is de snelheid 0,4 kb/sec, een gemiddelde ping van 700ms en een loss van 44% ... dit zyn vaste getallen die telkens weer opduiken...en ik wordt er knettergek van omdat het zo onvoorspelbaar is als de tyfus... soms heb ik hele avonden dat ik lekker kan inetten en dan om 3 uur snachts vliegt hij weer naar deze genoemde getallen... van het ene op het andere moment |:(:r|:(:r|:(:r|:(:r zyn er meer @home gebruikers het hetzelfde probleem?
[..]

in mirc :(

/me gaat weer ffies 4 minuten wachten tot zen msges aankomen..
* WFvN zit meestal niet meer om 3 uur 's nachts achter z'n bak... hij ligt dan lekker te :Z
maar dat de boel soms teringtraag is ben ik volledig met je eens :'(

Verwijderd

Ik woon ook in AA-landen en heb de laatste weken idd problemen gehad. De helpdesk beweerde dat er een kaart in de centrale defect was. Ik had namelijk ook belachelijke pings. als ik pingplotter draaide dan kreeg ik bevoorbeeld tussen 18 en 21 uur een gem ping van 3500 :((... maar dat is nu allemaal over. het is nog niet super maar ik merk dat het wel steeds beter wordt. En de helpdesk gaf toe dat er een probleem was!!!.. ben ik ff niet gewend.. Ik kom van chello :)).. daar hebben ze nooit problemen. daar ligt het altijd aan mij. of ze weten het niet en geven het op.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 29 maart 2001 16:55 schreef mezzo het volgende:
Ik kom van chello :)).. daar hebben ze nooit problemen. daar ligt het altijd aan mij. of ze weten het niet en geven het op.
Nooit problemen?... ehm... welke provider lag een paar maanden geleden ook alweer zo vet onder vuur? :+
Pagina: 1