Hoi Tweakers. Ik zit met een probleempje, na dat ik gisteren mijn PC meegenomen heb naar een maat van mij doet mijn PC het niet meer. Toen ik na de reis ( gewoon in een doos achter in de Auto) mijn PC aansloot deed deze iets raars.
Er komt spanning op het moederbord de fans gaan draaien en 1 sec daarna stop het systeem. en gaan de LED's op het moederbord knipperen. Deze knipperen in de combinatie Lang-kort-kort. Ik heb het gevoel dat het een probleem is met de voeding.
Mijn Systeem:
asus m4a89gtd pro/usb3 - Moederbord
Nexus voeding 600 watt - Geen idee welk type
2x 4GB DDR3 1600 Kingston - Ram
XFX Radeon HD 6870 Black Edition V2 1GB - Video kaart
amd phenom ii x6 1090t black edition - CPU
Ik heb getest de voeding van andere PC op mijn Mobo aan te sluiten. Hier branden de LED's gewoon constant
Als iemand een idee heeft waar het hier aan kan liggen zou het fijn zijn. Anders koop ik morgen een andere Voeding en kijk ik het daar even mee aan.
Er komt spanning op het moederbord de fans gaan draaien en 1 sec daarna stop het systeem. en gaan de LED's op het moederbord knipperen. Deze knipperen in de combinatie Lang-kort-kort. Ik heb het gevoel dat het een probleem is met de voeding.
Mijn Systeem:
asus m4a89gtd pro/usb3 - Moederbord
Nexus voeding 600 watt - Geen idee welk type
2x 4GB DDR3 1600 Kingston - Ram
XFX Radeon HD 6870 Black Edition V2 1GB - Video kaart
amd phenom ii x6 1090t black edition - CPU
Ik heb getest de voeding van andere PC op mijn Mobo aan te sluiten. Hier branden de LED's gewoon constant
Als iemand een idee heeft waar het hier aan kan liggen zou het fijn zijn. Anders koop ik morgen een andere Voeding en kijk ik het daar even mee aan.