• Geforce660
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb vorige week men nieuwe computer in elkaar gestoken, na het installeren van de drivers was het beeld ook in orde. Enkel heb ik nog dat men bureaublad kleiner is bij het opstarten en als Catalyst Control Center goed is opgestart, dan gaat deze via "opties schermgrootte (digitaal beeldscherm" het bureaublad vergroten naar het volledige scherm. Nu weet ik niet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik bij het opstarten van de pc, het bureaublad ineens op schermgrootte staat? Hier is ook al een topic over net hetzelfde, maar met een andere graka: http://nl.hardware.info/f...eeld-na-opnieuw-opstarten

Hopelijk weet iemand van jullie een oplossing :)

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-02 17:18

yzx

Underscalling aanpassen ipv van het bureaublad te vergroten?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Geforce660
bureaublad staat op 1920x1080, zoals hiervoor met men andere pc. Dit is de normale beeldresolutie voor dit scherm (P2770HD Samsung). t Is net die optie van CCC om under en overscan uit te voeren waar het probleem zit denk ik. Of evt zoals men in die link zegt, de HDMI kabel nu tov DVI hiervoor?

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zou DVI eens proberen.

• Geforce660
Je had gelijk. Met DVI is het wel allemaal zoals het hoort te zijn.

Heb gezien dat bij CCC de opties bij het beeldscherm nu anders zijn. Nu staat er een resolutie tot 1920x1080 ipv maar tot 1680x1050. Maar de HDTV opties zijn nu wel weg. Maar daar had ik 1080p aangevinkt (met HDMI) dus begrijp niet zo goed waarom de resolutie niet in orde was :)