Wijziging feedback [preorderme][marinus29]

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444018

Topicstarter
Ik bood een leuke upgradeset aan maar ik doe niet aan verzenden dat staat ook duidelijk aangevinkt.
V&A aangeboden: AMD FX-8120 Black Edition + Asus Sabertooth 990fx [inRuil mogelijk]
En dit heb ik ook via dm laten weten.
Nu geeft hij me negatieve reputatie punten omdat ik het verkocht heb aan iemand die het op is komen halen.
Hij zegt dat ik gezegd heb dat ik het op wil sturen,dit is niet het geval!
Hij spoort ook nog eens mensen met hoofdletters aan om geen zaken met me te doen,terwijl de mensen die zaken met mij gedaan hebben toch zeer tevreden zijn met hun spullen!
Dit is uiteraard onterecht en graag zou ik dit weg willen hebben.
Bedankt

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 444018 op 23-09-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449846

Ik heb aangegeven bij marinus dat ik afhankelijk van mijn ouders ben met vervoer, toen ik vroeg wat het probleem was met het verzenden werd er gezegt zodat hij niet kon laten zien dat het werkte, maar dat er een bon bij zit dus dat aan de andere kant geen probleem is.

Als iemand tegen mij zegt dat als er een bon aanwezig is dus dat het eigenlijk geen probleem is ga ik natuurlijk uit dat het verstuurd kan worden, na meerdere DM's gestuurd te hebben omdat ik geen reactie kreeg zag ik zonder te horen te krijgen dat de verkoop niet door ging dat de set was verkocht.

alleen omdat ik nu een negatieve beoordeling heb geplaatst krijg ik een reactie, ik vind zelf mijn beoordeling terecht.

ook geeft marnis mijn leeftijd de schuld dat ik een negatieve beoordeling schrijf, maar om te laten zien dat mijn leeftijd hier geen rol in speelt vind mijn vader ( 46 jaar oud ) dit ook niet erg netjes dat zonder te zeggen dat de set niet aan mij verkocht word hem aan iemand anders te verkopen.

hiermee geef ik aan dat het onterecht zou zijn als de beoordeling zal verwijderd worden, u kunt in zijn beoordeling lijst ook zien dat dit niet de eerste keer is, al meerdere mensen hebben dit probleem!

ik hoop van u een beetje begrip te krijgen.

mvg,
PreOrderMe

Edit: ik wil heus wel voor je het aansporen van mensen niet met u zaken te doen verwijderen, ik zal in plaats van dat neerzetten dat ik niet gediend was van de communicatie, maar dan wil ik wel dat mijn beoordeling blijft staan.

P.S voor de moderators, zoals u ziet zegt marinus29 dat hij mij niet verteld heeft dat hij het kan versturen, als u d.m.v een screenshot of zo iets dergelijks een bewijs wilt, kan ik u dat sturen.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 449846 op 23-09-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sorry ik zit niet 24/7 hier,de set is net weg,dus had je nog wel laten weten dat het nix werd,en dat jij er vanuit gaat omdat er een bon bij zit ik het alsnog wel verstuur sorry.
Ik heb zelfs aangeboden om naar arnhem te komen zodat het een half uur minder rijden is!
Van mij mogen beide beoordelingen weg,hoewel ik huist mijn beoordeling naar jou toe wel terecht vind.

Je hebt het over mijn lijst dat mensen negatief zijn?
Kijk eens naar de mensen die daadwerkelijk zaken met mij gedaan hebben,of die negatief zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie bij uw beoordelen inderdaad dat er beoordelingen zijn die wel terecht zullen zijn en die er blij mee zijn, maar de mensen die een slechte beoordeling hebben geplaatst zijn alleen over de communicatie, waar het mij over gaat.

ik ga met marinus mee en vind dat allebei de beoordelingen mogen verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik en marinus hebben het opgelost, graag bevestiging van marinus dat het opgelost is en graag dat allebei de negatieve beoordelingen worden verwijderd.

bij voorbaad dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Idd sorry voor de overlast aan de mods.
Ook excuses hiebij aan preorderme mocht het wat onduidelijk zijn geweest.
Grt en bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:46

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.