Wil graag een 180gb SSD aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

• tch
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-01 16:13
Hallo allemaal,

Graag wil ik een 180gb SSD aanschaffen. Ik heb een beetje op de pricewatch rondgekeken en weet niet zo goed welke ik moet kiezen. Daarnaast weet ik ook niet of er wel een "installatiekitje" bijzit(kabels naar voeding/moederbord, iets om te zorgen dat hij in mijn behuizing past, etc?).

Hebben jullie een aanrader?

Bedankt.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 11:21

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Er zijn genoeg aanraders en er is allerlei informatie te vinden binnen de Opslagmedia en Componenten Aankoopadvies subfora :)

Ik wil dan ook voorstellen dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat, het is hier immers geen helpdesk. Tijdens je zoektocht kom je zeker modellen tegen die jij interessant vind. Mocht je daar dan weer vragen over hebben, dan kun je altijd nog een nieuw topic openen waarin je concrete vragen kunt stellen over hetgeen je gevonden hebt.

Ook wil ik je graag er op wijzen op het je nu post binnen het OM subfora, waar (technische) problemen rondom opslagmedia en discussies thuis horen. Voor aankoopadvies wil ik je verwijzen naar Componenten Aankoopadvies
Let wel op: ook daar verlangen we enige zelfwerkzaamheid alvorens je een topic opent. Wat ik dus in de vorige alinea schreef geldt ook daar.

Dicht en alias in CAA aangemaakt ter compleetheid.
Voor vragen/opmerkingen over dit slotje kun je me DMen en/of e-mailen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 23-09-2012 16:33 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.