Appstore gewoon heel erg slecht geworden

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Hakkelig, onoverzichelijk, crashes, de appstore is gewoon een draak van een programma geworden sinds iOS6.

Sorry maar Apple gaat op deze manier hard achteruit met de "gebruikerservaring".

Ik vond dit een apart topic waard omdat dit onderwerp niet onder moet sneeuwen tussen duizend andere berichten maar continue aandacht verdient. @Apple, zsm oude appstore terug!

[ Voor 32% gewijzigd door Hadespuiter op 23-09-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-09 09:33
Op welk device ervaar jij dit probleem? Ik heb geen enkele crash gehad, werk best prima op een iPhone 4 bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Ik moet eerlijk zijn op een iPhone 4 kan het soms een beetje "traag" gaan, als er de wissel animatie voor uitgelichte apps doorgaat en je wilt scrollen maar verder heb ik het zelfde als boe.i, geen problemen.

Zelf vind ik het een vooruit gang, je hoeft niet elke keer je wachtwoord in te voeren als je een app wilt updaten... :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
@Boe.i, een iPod Touch 4G.

Maar het gaat mij niet zozeer om de crashes, dat zal vast opgelost worden, het gaat mij meer om de wanstaltige verandering om te veranderen op zich. Zoekresultaten met slechts één app per page zijn zeer onoverzichtelijk, en dan dat zijdelings scrollen...
Ik vind het helemaal niks. Het lijkt wel speciaal voor een tablet ontwikkeld nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
Pat-Juh schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:04:
Zelf vind ik het een vooruit gang, je hoeft niet elke keer je wachtwoord in te voeren als je een app wilt updaten... :).
Dat is dan ook het enige lichtpuntje in een verder totaal mislukt design.

Overduidelijk begint het gemis aan wijlen Jobs zichtbaar te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 16:38

_Erikje_

Tweaker in Spanje

verandering is lastig he... :o

Niemand heeft je verplicht om iOS 6 op je touch te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Als je een seconde wacht nadat je je zoekterm ingeeft krijg je een lijst met apps. Meestal staat daar tussen wat je zoekt.

Vind het ook niet zo'n geweldige verandering, maar het voordeel is wel dat je per app meer info tegelijk ziet - een nadeel van de oude lay-out.

De snelheid zal wel opgelost worden, ten eerste doordat Apple's datacenters het vrij druk zullen hebben op dit moment en ten tweede omdat ze vast nog wel wat gaan schaven over de komende point updates. Je zou ook gewoon een externe dienst, appshopper of zo, kunnen gebruiken. Kun je ook bookmarken, alerts krijgen als een dure app goedkoper wordt, etc.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

_Erikje_ schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:10:
verandering is lastig he... :o

Niemand heeft je verplicht om iOS 6 op je touch te zetten.
Wat een onzinreply.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 13:45
Met deze topicstart is er al geen discussie mogelijk. Aangezien het topic daardoor weinig waarde heeft, gaat deze weer op slot.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.