Ik ben op zoek naar een ultrabookje.
Wat ga ik ermee doen
Zoals gezegd: om en met de duizend euro. Dit wil zeggen: liefst minder dan duizend euro, maar als het zo'n groot verschil maakt, mag het tot maximaal 1150 gaan. Deze prijs is inclusief BTW en verzendingskosten (naar België).
Wat heb ik zelf al opgezocht
Ik heb de Pricewatch gebruikt en daaruit kwam als enige de Asus Zenbook UX31E-RY003V. Dit lijkt mij een goed apparaat maar:
Het grote probleem met de Zenbooks is voor mij dat ik ze gewoon niet gemakkelijk vind in onlineshops (azerty toetsenbord!). Wat is volgens jullie de beste keuze?
Wat ga ik ermee doen
- Er zal niet op gegamed worden.
- Office zal heel vaak gebruikt worden
- Muziek en 720p/1080p video moet zeer vloeiend kunnen worden afgespeeld
- Multitasken moet vloeiend gaan
- Liefst een 1600x900 scherm
- Liefst een SSD (128Gb volstaat)
- Aangezien ik elke dag lang op de trein zit, moet de batterijduur uitmuntend zijn
- Moet azerty zijn!
- Moet beschikbaar zijn in een (web)shop
- Moet een Windowslaptop zijn
Zoals gezegd: om en met de duizend euro. Dit wil zeggen: liefst minder dan duizend euro, maar als het zo'n groot verschil maakt, mag het tot maximaal 1150 gaan. Deze prijs is inclusief BTW en verzendingskosten (naar België).
Wat heb ik zelf al opgezocht
Ik heb de Pricewatch gebruikt en daaruit kwam als enige de Asus Zenbook UX31E-RY003V. Dit lijkt mij een goed apparaat maar:
- Heeft nog een 'oudere' SandyBridge
- Is qwerty
Het grote probleem met de Zenbooks is voor mij dat ik ze gewoon niet gemakkelijk vind in onlineshops (azerty toetsenbord!). Wat is volgens jullie de beste keuze?