H70 mod nieuwe reservoir en tubes

Pagina: 1
Acties:

• risc16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-11 13:19
Goeden avond,

beetje laat maarja dan kom je op de gekste vragen. Heb de spullen besteld om me h70 van een los reservoir te voorzien. maar nu vroeg ik me eigen af. iemand enig idee hoe sterk de pomp van de h70 is en of die nog een extra koel blok verzorgen. vroeg me eigen af of de pomp ook sterk genoeg was om nog een gpu blok te koelen.

ik hoop dat iemand een antwoord hierop heeft al vast bedankt

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:19

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik ben hier ook mee bezig met m´n Antec 620, maar het wordt niet aangeraden. Voor de CPU+GPU is de radiator eigenlijk te klein, en de pomp krijgt het erg zwaar. Een reservoir kan, zolang die boven de pomp hangt. En voor de prijs van een beetje GPU koelblok, kan je ook een 2e Corsair H50/60/70 kopen, en die op je GPU zetten.

---RAWE CEEK!!!---

• Gravit0n
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Het lijkt mij erg inefficiënt aangezien de pomp meer werk zal moeten gaan verrichten dan waar hij eigenlijk voor ontworpen was, maar het is je eigen keuze.
Ik zou het niet doen in ieder geval.

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 09:27
oke dankje voor jullie reacties in dat geval word het in eerste stantie even de mod maken met alleen andere tubes en res. kijken of dit nog effect heeft daarna toch maar even overwegen voor voledig waterkoeling

zag dat mijn broer niet uitgelogd was op mijn pc dit bericht gepost door risc16

[ Voor 16% gewijzigd door Aapje! op 23-09-2012 22:56 ]

• Buskru1jt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:09
Kan je het resultaat hier posten?
Ik heb namelijk ook een H70 en wilde in de toekomst ook een reservoir en andere tubes toevoegen, ben wel benieuwd naar jouw oplossing!