Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp gezocht naar laptop max €700!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben al enige tijd op zoek naar een laptop maar ik kom er niet echt uit. Van de ene tweaker hoor ik dat de acer aspire v3 571g wel goed is en een andere zegt weer dat ik voor de medion akoya p6850 moet gaan. Ik zou graag een aantal games willen spelen zoals battlefield 3 ofzo en ik vroeg me af of dat ook met 1 van deze twee zou kunnen en welke nou het beste is tenzij iemand een betere laptop. Ook vroeg ik me af of een Intel i7 veel voordeel heeft dan een i5 want daar betaal je soms al zo'n 200 meer voor.

Ik hoop dat iemand me snel zou kunnen helpen want ik zit nu helemaal vast en heb helaas al een keer eerder een slecht product gekocht.

Verwijderd

I5 vs i7 maakt in het dagelijks leven bar weinig uit. Alleen gw2 profiteert overduidelijk van een i7, al is dat met name omdat deze vaak quadcore zijn. Voor de rest is er echt bijna geen verschil. Binnen jouw budget is de inspiron 15r se of de 17r se mooi vanwege het full hd 1080p scherm. De medion akoya is ook nog wel ok, maar een 1080p scherm heeft echt veel meer meerwaarde. Op de hoogste settings zul je het toch nooit krijgen op een laptop, als je er geen 1500+ aan uitgeeft.

Verwijderd

Topicstarter
Op het hoogst zou ik ook niet verwachten voor dat bedrag maar voor mij maakt de resolutie ook niet zoveel uit. Ik heb het liefst meer krachtiger hardware dan scherm kwaliteit of opslagruimte :)

Verwijderd

De gt650m lijkt in die setup voor de p6815 een hele mooie kaart. Er zijn alleen nauwelijks reviews te vinden van deze laptop, en ik kan mij goed voorstellen (zoals zo vaak bij de wat meer budget gamelaptops) dat er flinke throttling optreedt bij het gebruik van de laptop. De inspiron is in deze prijsklasse gewoon enorm sterk, de grafische kaart zit zo ongeveer tussen de gt630m en de gt650m in, het scherm is goed en de laptop zelf heeft ook een best goede bouwkwaliteit, zeer waarschijnlijk een stuk beter dan zowel de medion als de acer die jij noemde. En dat voor net iets meer dan 600 euro als je de juiste kortingsbonnen gebruikt.
EDIT: de 17r se kan natuurlijk ook, deze heeft een 650m grafische kaart en fullhd scherm, maar valt net een paar tientjes buiten je budget

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2012 14:41 ]