Hallo mensen,
ik zit hier even goed met m'n handen in het haar!!
Ik ben bang dat ik het moederbord van m'n HTPC om zeep heb geholpen.. Er was een BIOS update welke ik via de BIOS heb proberen te updaten. Deze versie lostte wat problemen op met het connecten van verschillende USB apparaten waar ik nog wel eens problemen mee had. Leek dus een goede update te zijn..
Echter krijg ik na de update geen beeld meer!
het ging al niet helemaal vlekkeloos tijdens het updaten.. Na dat de update "succesvol" was voltooid moest ik op "ok" klikken waarna de pc opnieuw zou opstarten. Dat gebeurde maar neit dus heb ik de pc uiteindelijk zelf maar opnieuw opgestart. Nu blijft het beeld dus zwart.. Pffff, ik baal stevig!
Ik heb de batterij van het moederbord er al even uit gehad en de pc daarna even opgestart. Nog steeds geen beeld. Daarna de batterij er weer in, maar nog steeds helemaal niks. Ook al wat dingen met het geheugen geprobeerd, maar het mag allemaal niks baten.
Heeft iemand wellicht een tip, en kan iemand me misschien vertellen hoe dit garantie technisch verloopt? Ik heb het bord bij Azerty vandaan.. Ik heb gewoon precies gedaan wat er wordt voorgeschreven..
In ieder geval, de gebruikte hardware:
ASUS P8P67
Intel i3 2100
8GB kingston DDR 3
ASUS HD5770, 1GB
OCZ Agility 3, 60GB
Ik hoop dat iemand nog een tip heeft!
ik zit hier even goed met m'n handen in het haar!!
Ik ben bang dat ik het moederbord van m'n HTPC om zeep heb geholpen.. Er was een BIOS update welke ik via de BIOS heb proberen te updaten. Deze versie lostte wat problemen op met het connecten van verschillende USB apparaten waar ik nog wel eens problemen mee had. Leek dus een goede update te zijn..
Echter krijg ik na de update geen beeld meer!
Ik heb de batterij van het moederbord er al even uit gehad en de pc daarna even opgestart. Nog steeds geen beeld. Daarna de batterij er weer in, maar nog steeds helemaal niks. Ook al wat dingen met het geheugen geprobeerd, maar het mag allemaal niks baten.
Heeft iemand wellicht een tip, en kan iemand me misschien vertellen hoe dit garantie technisch verloopt? Ik heb het bord bij Azerty vandaan.. Ik heb gewoon precies gedaan wat er wordt voorgeschreven..
In ieder geval, de gebruikte hardware:
ASUS P8P67
Intel i3 2100
8GB kingston DDR 3
ASUS HD5770, 1GB
OCZ Agility 3, 60GB
Ik hoop dat iemand nog een tip heeft!