Wii pakket met Super Mario in NL?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 16:55
Wij hebben besloten om toch eindelijk maar eens een Wii aan te schaffen, en ik heb wat rond zitten kijken. Kennelijk is het niet mogelijk om alleen een Wii te kopen, en moet je hem kopen als onderdeel van een pakket met een spel en nog wat zooi. Prima, maar dan wel graag met iets waar we wat aan hebben. Mario Kart, Party en Sport doen ons niet zo veel, maar twee dingen waar we wel interesse in hebben zijn Wii Fit en een lekker klassieke Super Mario.

Nou bestaat er dus daadwerkelijk een pakket met Wii en Super Mario (http://www.nintendo.com/wii/what-is-wii/#/whats-in-the-box en http://www.amazon.com/Bla...TF8&qid=1318531410&sr=1-3), maar die lijkt alleen beschikbaar in de VS. Amazon weigert hem naar NL op te sturen.

Weet iemand of hier een leuke workaround voor is? En als het mogelijk is, is het uberhaupt wel verstandig om een Amerikaanse Wii te kopen? Gaat dat ook hier werken, of krijg ik problemen met PAL en NTSC, regio locks etc? Is er een kans dat dit pakket binnenkort ook in NL te koop is?

En hoe is de kwaliteit van 2e hands Wii's over het algemeen? Is dat wellicht een beter idee als de bestaande pakketten ons niet aanspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoezo niet nog even wachten en de Wii U kopen? De Wii is wel een behoorlijk achterhaald apparaat.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:46

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Inderdaad, ga voor de Wii U of houd marktplaats even in de gaten, ik gok dat er binnenkort genoeg wii's beschikbaar komen nu de U bijna uitkomt. Dat drukt de 2ehands prijs ook weer!

Over de kwaliteit van een 2ehands exemplaar is natuurlijk weinig te zeggen, sommige zijn amper gebruikt, stof eraf blazen en ze zijn weer als nieuw... Andere zullen helemaal afgeragd zijn, discs met krassen, en controllers willen wel eens wat te lijden krijgen ;) . Ga kijken voor je koopt!

[ Voor 44% gewijzigd door W1LL3M op 23-09-2012 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
Is de wii met super mario goedkoper dan de wii hier met mario kart halen + super mario los?
Kan me haast niet voorstellen.
Bij amazon komen er verzendkosten en invoerrechten bij.

Je zou trouwens ook naar de europese amazons kunnen kijken, die rekening geen invoerkosten rekenen en de duitse en engelse geen verzendkosten.
.it .fr .co.uk en .de

Er worden op marktplaats trouwens ook gesealde wii's aangeboden, die zijn meestal ontvangen bij een mobiel abo oid.

[ Voor 15% gewijzigd door Sinned123 op 23-09-2012 08:59 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
De Wii U is een stuk duurder, en ik zie niet zo wat die touch controller toevoegt. We hebben al zat tablets in huis. Eigenlijk willen wij maar twee dingen: Wii Fit en Super Mario.

Sinned123, waarom zou Wii met Super Mario duurder zijn dan Wii met Mario Kart + Super Mario los? Super Mario los is 50 euro extra. Het enige probleem is: Wii met Super Mario is niet hier te koop en zo te zien ook niet makkelijk uit het buitenland te bestellen, en dan wordt het natuurlijk wel erg omslachtig. Ik zit eigenlijk te hopen dat ie in de VS net uit is en hij hier binnenkort ook uit komt. Als dat zo is, dan wacht ik gewoon even. Waarom zouden ze hem in de VS in een ander pakket verkopen dan hier?

Amazon.de heeft trouwens wel een "Jubiläums Pak" waar Super Mario in zit, maar die lijkt 290 euro te kosten. Tenzij ik hem 2e hands koop, maar dan weet ik weer niet in wat voor staat ik hem krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je eens kijkt welke van die drie spellen die in NL meegeleverd worden de hoogste 2e hands verkoopwaarde heeft? Dus een NLs pakket kopen en dan de game los verkopen om SM terug te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

zoiets? incl balance board en in het zwart http://www.play.com/Games/Wii/4-/26919078/-/Product.html EUR215

edit:// supermario moet je dan wel los erbij kopen! Maar vwb fitness ben je klaar (en dat is best leuk).

[ Voor 33% gewijzigd door franssie op 23-09-2012 15:14 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:02
Even een kleine tip mbt Wii fit; als je het spel wilt gebruiken om af te vallen, dan kun je beter EA Sports Active 2 kopen (kost tegenwoordig nog maar 15 euro inclusief randapparatuur). Wii fit is veel meer gericht op de Aziatische markt, waar overgewicht minder een probleem is en de mensen meer yoga doen voor een soepel lichaam, EA sports is gericht op de Amerikaanse markt waar veel meer nadruk ligt op calorieen verbranden.

[ Voor 4% gewijzigd door sewer op 23-09-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
@sewer: Wat voor randapparatuur heeft EA Sports Active 2 dan voor dat bedrag? Ik dacht dat het voordeel van Wii Fit + balance board is dat ie ook direkt je gewicht bij houdt. Misschien moet ik eens op zoek naar een site die verschillende fit-opties vergelijkt. Er schijnt trouwens ook Zumba voor Wii te bestaan, wat ons misschien ook wel aanspreekt. Het belangrijkste is dat het leuk is en blijft motiveren, anders wordt het nooit wat.

@franssie: Is dat niet alleen maar Wii Fit Plus, en niet de basis Wii Fit? Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het verschil is, maar Plus is goedkoper, dus dat klinkt minder compleet, maar misschien moet ik me eens in dat verschil verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:02
Bij EA Sports Active 2 heb je een bewegingssensor en hartslagmonitor om je arm, en een bewegingssensor om een been, je kan de meeste oefeningen doen zonder controller (wat ook handig is, want je moet vaak de resistance/pilates-band of je eigen gewichten vasthouden). Filmpje

Het trainingsprogramma van Wii Fit en EA Sports Active 2 zijn allebei wel redelijk motiverend vind ik, maar bij de laatste ga je wel meer zweten. Bij Wii Fit heb je trouwens ook nog een aantal leuke spelletjes (evenwicht bewaren, sneeuwballen gooien enzo), zoiets heeft EA Sports Active 2 niet. Filmpje Wii Fit Plus

Wat betreft het verschil van Wii Fit en Wii Fit Plus, die laatste is een nieuwer spel (had ook Wii Fit 2 kunnen heten). Nu is het voor mij te lang geleden om precies te herinneren wat de verschillen zijn, maar ik geloof dat die plus versie die leukere spelletjes heeft. Qua 'fitness' is in mijn herinnering de verschillen niet zo groot.

Het is dus niet dat ik EA Sports Active 2 leuker vind dan Wii Fit Plus (eerder omgekeerd denk ik), maar het voelt wel meer als een echte workout.

[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 23-09-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
Ik las net ergens dat Wii Fit Plus alles heeft wat Wii Fit ook heeft. Wii Fit is dus verouderd. Waarom Wii Fit Plus goedkoper is, is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Dat lijkt inderdaad het geval te zijn: http://uk.answers.yahoo.c...qid=20100418125803AASMWfb

Geen idee - prijsstelling is soms zo alsof ze het gewoon proberen?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
mcvos schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:37:
De Wii U is een stuk duurder, en ik zie niet zo wat die touch controller toevoegt. We hebben al zat tablets in huis. Eigenlijk willen wij maar twee dingen: Wii Fit en Super Mario.

Sinned123, waarom zou Wii met Super Mario duurder zijn dan Wii met Mario Kart + Super Mario los? Super Mario los is 50 euro extra. Het enige probleem is: Wii met Super Mario is niet hier te koop en zo te zien ook niet makkelijk uit het buitenland te bestellen, en dan wordt het natuurlijk wel erg omslachtig. Ik zit eigenlijk te hopen dat ie in de VS net uit is en hij hier binnenkort ook uit komt. Als dat zo is, dan wacht ik gewoon even. Waarom zouden ze hem in de VS in een ander pakket verkopen dan hier?

Amazon.de heeft trouwens wel een "Jubiläums Pak" waar Super Mario in zit, maar die lijkt 290 euro te kosten. Tenzij ik hem 2e hands koop, maar dan weet ik weer niet in wat voor staat ik hem krijg.
Je hoeft voor een wii pakket uit nederland geen invoerrechten en verzendkosten te betalen.
De dat je in het buitenland een wii pakket met mario voor bedrag X hebt gezien, is niet de prijs die jij er uiteindelijk voor moet betalen dat is Bedrag X + invoerrechten en verzendkosten.
Volgens mij is het dan goedkoper om hier de goedkoopste wii te scoren al dan niet met een gaar spel er bij en dan die 50euro los af te tikken.

Voor 290euro wat dat super mario pakket kost, heb je in nederland gewoon een wii + mario en nog geld over.
Of je moet natuurlijk percee een rode willen hebben.

Bijvoorbeeld:
Blauwe wii met olympsiche spelen voor 133euro
http://www.budgetgaming.n...london+2012_hardware.html

90pond via amazon.co.uk (~113euro)
http://www.amazon.co.uk/N...TF8&qid=1348683550&sr=8-7

Of een zwarte met mario kart voor 131euro
http://www.budgetgaming.n...+mario+kart_hardware.html

Als het spel je dan niet interreseert verkoop je hem gewoon, mario spellen doen het goed 2e hands.

[ Voor 14% gewijzigd door Sinned123 op 26-09-2012 20:22 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvos
Ik ben uiteindelijk voor de Mario Kart versie gegaan. Wii Fit Plus er bij, en voor de virtual console Super Mario Bros 1 aangeschaft, om maar lekker bij het begin te beginnen.

Wii Fit is in ieder geval alvast een succes. We zijn er erg blij mee.
Pagina: 1