Toon posts:

?? Automaat of Manueel

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Verwijderd

Topicstarter
Wij willen graag een audi a4 2.0 143 pk kopen maar weten niet wat Sneller is voor Audi : Manueel of Automaat wat kiezen jullie ??????? :*)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen van beide? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Dat is het verkeerde keuze criterium imho.

Je kiest tussen 2 hele andere manieren van rijden, mijn voorkeur gaat uit naar automaat vanwege het gemak en comfort.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 10:57
Audi heeft S-tronic. Dat heet DSG bij VW. Werkt wel lekker. Cruisen als je wil cruisen, heerlijk in de file kruipen, maar als je wil gassen: S-stand of manueel. Manueel kan met pook (ala sequentieel), of met flippers. Bak schakelt bloedsnel.
Ben altijd manueel aanhanger geweest, maar sinds ik DSG rij wil ik ab-so-luut niet anders meer.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:53

Nox

Noxiuz

Automaat vs Handgeschakeld :?

Ik vond de automaat in de A4 station (geen idee hoe ze hem noemen) wel vreemd, bleef continu rond de 4000 tpm bij vol gas en echt hard ging het nou ook niet. Persoonlijk vind ik manueel fijn, al heb ik niet met alle types automaat gereden. Gewoon zelf het beheer over koppeling, versnelling en gas is erg fijn en zuiniger. Moet je hele lange afstanden rijden zou ik voor automaat kiezen, maar als het geen kilometervreter is lekker handbakken.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Behalve dat hij dubbel is, kan een beetje eigen inzet geen kwaad. Dit is makkelijk zelf te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.