Forum verbergen - één topic blijft staan in AT

Pagina: 1
Acties:

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Ik loop tegen een vreemd fenomeen aan. Ik wil de Huiskamer verbergen in mijn Active Topics. Dat lijkt te werken, maar één topic blijft staan; het KMT deel 300.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/m8I0dRuFaq1fQJzJ0kztmsg0/full.png

Heb het echt 100x gechecked, maar topics met recentere postings in de HK zie ik niet in m'n AT. Wat gaat hier fout?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vreemd, moet iets zijn dat specifiek in jouw profiel fout gaat? Ik heb het net even geprobeerd met mijn profiel, iets gepost in KMT 300, HK uitgeschakeld in AT en ik zie geen enkel topic van de HK.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Ik denk dat je het topic ook als bookmark ingesteld hebt. Dan blijft het bij mij ook staan als ik een subforum verberg.

In mijn ogen wel een handige oplossing aangezien ik uit een enkel subforum een topic al lezend volg maar verder daarin geen interesse heb. Zo blijf ik het topic wel zien mbt nieuwe posts.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Bastien schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:20:
Ik denk dat je het topic ook als bookmark ingesteld hebt. Dan blijft het bij mij ook staan als ik een subforum verberg.
Dat is het dus (het is geen bug maar een feature :P ) 8)7 _/-\o_

Hoe dat topic in m'n bookmarks is terecht gekomen weet ik niet, zal wel per ongeluk zijn gegaan.

Thanks man! :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 22-09-2012 20:24 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ah, gelijk ook wat geleerd :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.