Ik heb vandaag al 3x gehad tijdens een potje League of Legends dat me PC uitvalt. Meestal is het dus de CPU of GPU die te warm wordt, maar nadat ik de PC al twee keer afsloeg had ik dus een benchmark programma aangedaan en de temperaturen waargenomen tijdens het spelen maar ze waren niet noemenswaardig <50°. Verder doen alle ventilatoren het al en heb ik ook al Linpack en MSI Kombuster een tijdje aangedaan apart (10min en viel niet uit). Echter toen ik MSI en Linpack tegelijk aandeed viel me PC uit. PC heb ik ongeveer een jaar en heb verder niks aan gesleuteld sindsdien, heb wel laatst de nieuwe nVidia drivers(306) binnengehaald ergens vorige week ongeveer.
Specs:
i5 2500k(4,3ghz OC)
MSI 560ti Twin frzr
Asus P8Z68-V
XFX 650W XXX Edition
Als jullie een mogelijk oplossing hebben zou ik dat zeer op prijs stellen heb zelf al veel geprobeerd en gezocht maar kom er helaas niet uit
Specs:
i5 2500k(4,3ghz OC)
MSI 560ti Twin frzr
Asus P8Z68-V
XFX 650W XXX Edition
Als jullie een mogelijk oplossing hebben zou ik dat zeer op prijs stellen heb zelf al veel geprobeerd en gezocht maar kom er helaas niet uit
[ Voor 3% gewijzigd door Swoooon op 22-09-2012 19:13 ]
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com