Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Edu78
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-11 13:56
Welke Android-app kan Microsoft Office-documenten openen die met een wachtwoord beveiligd zijn? Polaris Office, dat bij m'n Transformer 300T zat, geeft een foutmelding als ik zo'n beveiligd bestand wil openen.

Van Kingsoft Office kan ik niet echt vinden of het die functionaliteit heeft. Weet hier iemand of Kingsoft dat kan, of een ander pakket? Kan wel vanalles uitproberen, maar als iemand het hier weet, is dat makkelijker.

• Edu78
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-11 13:56
Niemand hier ervaring mee?

• fabianvm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11 08:52
Ik heb het volgende gedaan: ik heb een Word document aangemaakt in Word 2010 en deze beveiligd tegen wijzigingen. Vervolgens heb ik het document gekopieerd naar mijn telefoon via de USB kabel. Op mijn telefoon heb ik het document geopend in Kingsoft Office, waarmee ik het document gewoon kon wijzigen. Opslaan lukte ook en na het kopiëren naar mijn PC kan ik het bestand weer openen en is de beveiliging verdwenen.
Het lijkt er dus op dat Kingsoft de beveiliging negeert en bij opslaan een nieuw document aanmaakt.