oude nick mod claimen?

Pagina: 1
Acties:
  • 486 views

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-07 15:04

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
een mod heeft zijn naam veranderd, en ik wou eens proberen of ik die oude kon claimen door een 2e account aan te maken,dat is dus gelukt. ik heb er geen enkel baat bij, en ook niets van plan met het account

maar voor de policy over nickchanges, wat is hier nu van toepassing
Na je nickchange heb je een week bedenktijd. Het kan uiteraard zijn dat je nickname iets vervelends betekent waar je niet mee geassocieerd wil worden of misschien krijg je toch heimwee naar je oude nickname. Let echter wel op: als je oude nickname toevallig wordt geregistreerd heb je simpelweg pech
heeft die mod nu "pech" en zal ie niet meer naar zn oude terug kunnen?
of vervallen de rechtten?
Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling om "ff een nick te proberen". Bij misbruik vervallen je rechten die hierboven vermeld staan.

ora et labora

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Het maken van clones is niet toegestaan. Daarom heb ik hem bij deze gebanned.

In dit geval weet ik zeker dat hij hem zelf niet heeft laten veranderen maar een andere heeft gekregen ivm een geintje. :) Moet kunnen binnen de crew lijkt me ;)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Afgezien daarvan, de policy vermeld ook:
Een aantal nicks zullen nooit en te nimmer vrij komen voor een nickchange. Dit geldt voor alle nicks van (ex) moderators/Tweakers.net crew
Ofwel, nicks van (ex)crew zijn niet beschikbaar, juist om verwarring te voorkomen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:15

SmartDoDo

Woeptiedoe

mrc4nl schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 02:20:
heeft die mod nu "pech" en zal ie niet meer naar zn oude terug kunnen?
of vervallen de rechtten?
Normaal gesproken zou hij pech hebben ware het niet dat het geen vrijwillige nickchange was. En ik gok erop dat McGryphon niet als McKroket, McHaren of McBlerf door het leven wil gaan op T.net :P

Dit topic is gesloten.