Sharp Aquos 60" 60hz naar 100hz?

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Onderwerpen

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-08 21:10
Hi all,

Ik ben in het bezit van een Sharp Aquos led tv.
http://www.sharp-cee.com/...roduct=LC60LE635E&cat=111

Nu is dit een 100hz tv, maar wat ik ook bekijk, wanneer ik op de Info knop druk staat hij altijd op 1080p met 60hz.

Is dit handmatig in te stellen? Of ligt dit ook aan de rand apparatuur?

Ik heb er een sidewinder3 op aangesloten en digitale tv van kpn.

Iemand ervaring met deze tv?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:55

D4NG3R

kiwi

:)

100Mhz houd nooit in dat dit ook echt het inputsignaal is. De TV 'upgrade' een 50 of 60Hz signaal naar 100Hz.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-08 21:10
Dus het is geen 100hz? Maar 60hz en dan upgrade hij de input?

[ Voor 4% gewijzigd door MarcHeijerman op 22-09-2012 00:17 ]

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:27
Inderdaad, de tv electronica herhoogt het aantal beelden per seconde dat de tv toont.

Dit kan nuttig zijn om bewegende beelden vloeiender te doen ogen: er worden tussenbeelden berekend.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je tv geeft het bronsignaal aan, niet wat de output is. Als je een bluray-speler aansluit die 24p doet, zul je dat als input zien. HTPC op 50Hz? Dan is dat de indicatie. Je wil nml weten wat de bron doet, want wat de tv doet is een constante afhankelijk van zijn specs en instellingen ;)

Als je de zoekfunctie had gebruikt had je dit waarschijnlijk ook gevonden, want dit is vaker langsgekomen op het forum. Het is ook een tikkeltje verwarrend omdat er niet aangegeven wordt of het om input of output signalen gaat. Probeer dus de volgende keer eerst even zelf te zoeken en als je het antwoord als nog niet vindt, geef je aan wat je hebt geprobeerd om je vraag te beantwoorden als je een topic opent :)

[ Voor 43% gewijzigd door Grrrrrene op 22-09-2012 10:54 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.