Ik ben op zoek naar een multimedia/gaming pc waarop ik 2 Full-HD beeldschermen kan aansluiten. Ik wil op het ene scherm gewoon internetten terwijl ik op het andere scherm League of Legends of World of Tanks wil kunnen spelen. Mijn budget ligt rond €500,- en ik heb al alle randapparatuur (muis, keyboard en de 2 schermen).
Ik zit nu op een antieke Dell laptop en de herrie die dit ding produceert begint me echt te irriteren, dus als de pc ietsjes stiller kan dan zou ik dat erg waarderen.
Ik hoop dat deze nieuwe pc een aantal jaartjes mee zal gaan en vroeg ik mij dus af of usb 3.0 niet over een paar jaar de nieuwe standaard is. Als dit zo is dan zou ik het liefst 1 of 2 3.0 uitgangen hebben.
Verder wil ik het liefst niet zo'n gaming kast, want die vind ik vaak minder mooi. Ik zoek meer iets dat hier op lijkt:
Alleen dan iets wat bij mijn budget past
Hieronder staat een systeem dat mij door een tweater werd aangeraden, alleen blijkt de videokaart hiervan hier niet meer verkocht te worden en ik zoek er nog een andere kast bij.
Is dit een aan te raden systeem (met natuurlijk een andere kast en videokaart als ik deze nergens anders kan halen), hebben jullie nog suggesties voor andere onderdelen of misschien zelfs iets volledig anders?
Alvast bedankt!
Ik zit nu op een antieke Dell laptop en de herrie die dit ding produceert begint me echt te irriteren, dus als de pc ietsjes stiller kan dan zou ik dat erg waarderen.
Ik hoop dat deze nieuwe pc een aantal jaartjes mee zal gaan en vroeg ik mij dus af of usb 3.0 niet over een paar jaar de nieuwe standaard is. Als dit zo is dan zou ik het liefst 1 of 2 3.0 uitgangen hebben.
Verder wil ik het liefst niet zo'n gaming kast, want die vind ik vaak minder mooi. Ik zoek meer iets dat hier op lijkt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Cooler Master Silencio 550 | € 64,90 | € 64,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 64,90 | |
Alleen dan iets wat bij mijn budget past
Hieronder staat een systeem dat mij door een tweater werd aangeraden, alleen blijkt de videokaart hiervan hier niet meer verkocht te worden en ik zoek er nog een andere kast bij.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sharkoon Vaya | € 27,45 | € 27,45 |
| 1 | Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB | € 59,65 | € 59,65 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7280S Zwart | € 17,01 | € 17,01 |
| 1 | Cooler Master GX-Lite 500W | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLT2CP4G3D13337DT1TX | € 41,99 | € 41,99 |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 87,50 | € 87,50 |
| 1 | Asus M5A78L-M/USB3 | € 59,- | € 59,- |
| 1 | XFX Radeon HD 6850 1GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 332,55 | |
Is dit een aan te raden systeem (met natuurlijk een andere kast en videokaart als ik deze nergens anders kan halen), hebben jullie nog suggesties voor andere onderdelen of misschien zelfs iets volledig anders?
Alvast bedankt!