hulp nodig bij dual monitor setup (voor gaming)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391953

Topicstarter
Hoi,

Ik heb recentelijk een nieuwe pc gekocht en ik kan nu eindelijk gamen op mijn tv. Dit heb ik ook voor elkaar gekregen. Maar wat ik echter graag wil maar niet achter kan komen hoe ik dit kan instellen;

Ik wil graag een game spelen op mijn tv terwijl op mijn monitor mijn desktop actief is. Ik wil dus mijn pc kunnen gebruiken terwijl ik tegelijk een spel speel. (zodat de vriendin de computer kan blijven gebruiken als ik aan het gamen ben ;))

Hoe kan ik dit realiseren? In windows kan ik het niet vinden. Ik heb ultramon 3.1.0 geinstalleerd maar daar kom ik helemaal niet uit.

het liefts wil ik een snelkoppeling maken dat windows 7 mijn spel opstart op de 2e monitor en dat ik op de (hoofd)monitor verder kan)

Kan iemand mij helpen?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XchangeVisions
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07 19:16

XchangeVisions

The World is "Open Source"

Een toetsenbord en een controller worden volgens mij aan het actieve scherm toegewezen.
Als jij lekker aan het gamen bent en je vriendin klikt op een link, dan kan jij niet meer gamen voordat het scherm weer actief is.
Lijkt mij dus een kansloze missie, maar ik heb niet de wijsheid in pacht en ben ook wel benieuwd of het kan en hoe dat dan werkt.

Throughout the centuries there were men who took first steps, down new roads, armed with nothing but their own vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er kan maar 1 applicatie de focus hebben (iig in Windows, maar in andere OSen zal het denk ik op dezelfde manier gaan). Zoals jij het wilt gaat het niet werken, het neerzetten van een 2e systeempje zal de oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391953

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties. Dat is jammer om te horen maar toch fijn om te weten want nu kan ik mijn zoektocht staken.

Anoniem: 337891

Eerste hit op google misschien kun je er wat mee. Heb jet niet gelezen verder maar het lijkt mij doen wat jij wil....: http://www.tomshardware.c...puter-tutorial-simplified

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 22-09-2012 00:40 ]

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:39

Eagle Creek

Breathing security

Afgezien van dat één applicatie de focus heeft, hoe wil je regelen dat de muis en toetsenbord van jou en die van je vriendin gescheiden functioneren? Er is voor je pc geen onderscheid tussen de input.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Pagina: 1