Zoals ik al zei, de HD7870 is marginaal sneller. Echter, gaat bandbreedte een rol spelen neemt de HD7870 afstand. Of dat zo is weten we niet, want daar heeft de TS geen enkele informatie over gegeven.
Alleen nvidia kaart heeft iets meer mogelijkheden. (zo kan je borderlands 2 er een stuk beter uit komen te zien)
Doel je op CUDA en PhysX? CUDA is alleen leuk als je het ook daadwerkelijk gebruikt, PhysX is een leuk extraatje bij een zeer klein aantal spellen. Andere verschillen zijn lastig te noemen of niet bestaand.
Nvidia heeft betere drivers, nieuwe AMD drivers zorgen meestal voor problemen (weet ik uit ervaring)
Klinkklare onzin. We gaan de discussie wel met feiten voeren en niet aan de hand van fabeltjes

Dat het wellicht jouw persoonlijke ervaring is maakt het natuurlijk geen universele waarheid.
Overigens switch ik al jaren tussen de twee kampen en heb ik bij beiden de nodige problemen ervaren.plus de GTX660 is redelijk nieuw en kan met nieuwe drivers nog een performance boost krijgen en de 7870 is uit ontwikkeld. sterker nog AMD is bezig met 8xxx serie.
Ja, AMD is bezig met de volgende serie, maar drivers worden alsnog geupdate. Het is niet alsof het spul opeens in de steek gelaten wordt. Dat zou dus geen argument mogen zijn. De HD7870 is nu sneller en blijft dat in situaties waarbij bandbreedte belangrijk is ook.
Begrijp me niet verkeerd, de GTX660 is een leuke kaart, maar als CUDA niet van belang is valt de HD7870 toch meer aan te raden.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 21-09-2012 20:57
]