Connectify foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Beste mensen,

Op mijn oude laptop gebruikte ik altijd met veel tevredenheid Connectify. Voor de mensen die dit niet kennen, dit is een programma dat een wifi acces point kan opzetten. Zo is de laptop te gebruiken als range extender of kan je een nieuw draadloos netwerk opzetten.

Op mijn nieuwe HP envy6 1011sd lukt dit mij echter niet. De wifi-hotspot wordt niet opgezet en naar een tijd laden krijg ik de foutmelding: CF00100E Microsoft Hosted Network is not available.

Als ik kijk op de website van connectify is mijn draadloze netwerkkaart wel supported, namelijk de Broadcom 4313GN. Ook heb ik al in de bios, weet niet of dit nodig is maar toch gedaan, virtualization technology aangezet.

Op internet vind ik helaas geen oplossingen voor mijn probleem. Ik had wel gevonden dat ik het volgende command moest invoeren bij uitvoeren/cmd: netsh wlan start hostednetwork. maar ook dit helpt niet.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het kan toch niet zo zijn dat mijn oude laptop dit wel kan en mijn nieuwe niet :(

alvast bedankt!
Simon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 13:24
Simontjee schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:29:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het kan toch niet zo zijn dat mijn oude laptop dit wel kan en mijn nieuwe niet :(
Zou wel gewoon moeten werken hoor.
Meest recente driver van je netwerkkaart geïnstalleerd? Draai je het programma als admin? Setting van de netwerkkaart staan zoals men hier aangeeft onder het kopje ´Manually implementing WHN´?

[ Voor 12% gewijzigd door Rupie op 21-09-2012 23:37 ]

Desktop | Server | Laptop

• Redbaard
Heb ook de meest recente driver geinstalleerd en ben ook administrator, voor de zekerheid ook nog even rechtermuis + uitvoeren als administrator gedaan, maar ook dit mocht niet baten.

De nieuwe virtuele draadloze netwerk kaart kan ik niet enablen.. misschien moet ik maar gewoon even heel windows herinstallen nu er nog niet veel opstaat, misschien komt het wel door al die HP software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
Morgen me windows installatie even zelf herinstalleren, hopen dat ie het dan wel doet! tot nu toe heeft niets gewerkt.. toch gek! keep you posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
Heb nu een frisse windows 7 ultimate installatie op de laptop staan, echter krijg ik nog steeds de zelfde foutmelding :(