Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe mobiel. Ik twijfel tussen de Samsung Galaxy S advance, HTC One V of de HTC One S.
Heeft iemand één van deze mobiel en wat zijn jullie ervaringen?

Alvast Bedankt,

mvg .

Verwijderd

Goed bedoeld maar maak dan een topic report aan, ga niet zelf als moderator reageren.

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 22-09-2012 08:13 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:23
Als de centen niet uitmaken de one s, meest high end qua specs en out of the box ics.

Om verder iets zinnings te zeggen hierover zul je meer info moeten geven

Strava

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Goedemorgen :)

Ik verplaats dit topic eerst even naar het juiste forumdeel, Mobile Aankoopadviesforum. Ik adviseer je ook om Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum even door te lezen en met name
Hoe meer voorwerk je hebt gedaan, hoe eerder en hoe beter het advies zal zijn. Hoe gedetailleerder de vraag, hoe beter het antwoord zal zijn. Geef bijvoorbeeld naast je budget en doel van aanschaf een paar voorbeelden uit de PW. Wat zijn de minimale eisen? We willen graag weten welke telefoon je voor welk doel zoekt en wat het beschikbare budget is. Doe ook zeker de Mobile OS wijzer in de Pricewatch!
Zoals je topic er nu uit ziet verwacht ik weinig zinnige reacties. Pas dus je topicstart aan met de [Edit.] knop rechts bovenin je 1e post en geef zo veel mogelijk info over wat jij belangrijk vind aan een mobiel, wat je er mee wilt, wat je er voor over hebt, enz.

Succes :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Waarom bestaat je shortlist uit zulke verschillende telefoons? De prijzen liggen ook heel ver uit elkaar.
Van deze toestellen is de One S mijns inziens met afstand de beste op alle gebieden, maar dat mag ook wel voor het prijsverschil.

• miel54
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 11:36
Mag ik je vragen waarom je voor een galaxy s advance zou gaan en niet voor een s2? De s2 is in alles een beetje beter en valt ook binnen je budget. (De one s is duurder). En anders zou ik toch wel die one s nemen als je de snelste wilt. Als je wat minder wilt uitgeven of je wilt dat kinnetje. Neem dan de one v. Tenzij je natuurlijk wilt gaan rooten enzo. Dan ben je beter af bij een samsung. Persoonlijk zou ik voor een one v gaan.
Pagina: 1