laptop met groot scherm, ssd en hdd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan400016
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-05 21:38
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop met een zo groot mogelijk scherm minstens 17" liever nog groter :)
Ook zou het mooi zijn als er een ssd en een hdd in zitten/kunnen.

Verder is het allemaal niet zo belangrijk. er word niet op gespeelt dus videokaart is niet echt belangrijk, een redelijke cpu is denk ik in deze klasse wel automatisch aanwezig.

Oja, het moet windows zijn, dus geen Apple

Kan iemand mij een tip geven?

b.v.d.
Arjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459694

Het zou fijn zijn als er iets meer details zijn. De dell inspiron 17r se is bijvoorbeeld een goede keus, die is niet erg duur maar heeft toch een 1080p scherm en goede gt650m grafische kaart. Een goede allrounder dus. Ook een budget zou iets meer duidelijkheid moeten verschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Ik voorspel een slotje door groot gebrek aan eigen inzet.

pricewatch: Asus K95 K95VM-YZ007V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:48
We weten vrij weinig, wat is je budget bijvoorbeeld.
In alle laptops zit een hdd tegenwoordig, en het inbouwen van een ssd is vaak mogelijk.
Hoezo is ''in deze klasse'' een goede cpu automtisch aanwezig, omdat het een 17'' is? |:(

Als je even wat research had gedaan en wat inzet toont kom je al een stuk verder.
Bijna al je wensen en eisen kun je selecteren in de pricewatch.

• arjan400016
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-05 21:38
Bedankt Omni. dat gaat hem worden denk ik :)

• nielstiben
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 21:12
Mijn Asus k73sj biedt ook ruimte voor 2 schijven (dus bijvoorbeeld HDD + SSD). Ik heb er een core i7 2670QM met nvidia gt520 en 8 Gb Ram met 750 Gb harde schijf in zitten. Gekocht bij Mediamarkt met de geen btw actie voor €670,-
Pagina: 1