Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Relevantie 'Battle.net krijgt optie om offline te lijken'

Pagina: 1
Acties:

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik zie de in het bericht aangeboden informatie als:
  • een uiterst kleine verandering die geen invloed heeft op de spelbeleving en niets verandert aan de eis online te zijn;
  • slechts een vooraankondiging, de bron geeft aan dat het pas geimplementeerd wordt over minimaal een aantal weken (ná de komende WoW uitbreiding, ná D3 1.0.5, zal wel maanden worden gezien de updatefrequenties van die spellen);
  • slechts interessant voor spelers die uitgebreid gebruik maken van de sociale functies van battle.net, het heeft geen enkele nieuwswaarde voor niet-spelers, want niet vernieuwend op enig gebied. Appear Offline bestaat immers al jaren in het gemiddelde chatsysteem.
Ik vraag me derhalve oprecht af waarom dit gezien wordt als nieuwswaardig genoeg voor t.net. Een bericht als dit vind ik eigenlijk alleen op z'n plaats op specifieke WoW/SC/D3 fansites/portals.

p.s.: het artikel zegt dat de functie ingebouwd gaat worden in D3 1.0.6, de bron gaat niet verder dan "a patch after 1.0.5". Kan dus net zo goed 1.0.7 of later zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Bundin op 21-09-2012 12:34 ]

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Ha Bundin,

Je opmerking over D3 1.0.6 is terecht. Dat is inderdaad wat kort door de bocht. Het kan ook best 1.0.7 worden, dus dat zal ik aanpassen.

Wat de inhoud van het bericht betreft en de nieuwswaarde daarvan. Tweakers.net schrijft veel over games. Daarbij zijn de games van Blizzard nogal populair bij onze bezoekers, dus daar besteden we regelmatig aandacht aan. En wat jij een oninteressante feature vindt, vind een ander wellicht erg interessant.

Dank voor de opmerkzaamheid