nieuws: KPN, Hi en T-Mobile maken prijzen iPhone 5 bekend
Bij de leasebroeders mis ik in de tekst dat je minimaal 15% (waarschijnlijk meer... KPN wou en wil dat niet zeggen bij introductie van het leasesysteem) nog moet betalen om het toestel over te nemen na twee jaar. Na 1 jaar zal dat wel tussen de 30% en 50% zijn van de nieuwwaarde.
Eigenlijk weet niemand wat dat leasesysteem iemand werkelijk kost...
Bij de leasebroeders mis ik in de tekst dat je minimaal 15% (waarschijnlijk meer... KPN wou en wil dat niet zeggen bij introductie van het leasesysteem) nog moet betalen om het toestel over te nemen na twee jaar. Na 1 jaar zal dat wel tussen de 30% en 50% zijn van de nieuwwaarde.
Eigenlijk weet niemand wat dat leasesysteem iemand werkelijk kost...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Voor zover ik begrijp, is het actietarief van het abonnement bij T-Mobile 2jr slechts 6 maanden geldig, i.t.t. de gemelde 12 maanden.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
@senor sjon Dank, ik heb een zin toegevoegd
nieuws: Hi maakt 'leaseprijzen' smartphones bekend
nieuws: Hi wijzigt databeleid en komt met 'lease'-constructie smartphones
Veel duidelijker wordt het er niet van... Dit zijn even oude opgerakelde topics, maar het vergelijk met de 'oude' 4S is wel groot.
nieuws: Hi wijzigt databeleid en komt met 'lease'-constructie smartphones
Veel duidelijker wordt het er niet van... Dit zijn even oude opgerakelde topics, maar het vergelijk met de 'oude' 4S is wel groot.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nogmaals de vermelding dat het actietarief voor t-mobile 2 jaar slechts 6 maanden is en niet 12!! kwam ik na afsluiten abbé achter....
Pagina: 1